کد خبر : 1749809 | 28 فروردين 1400 ساعت 19:52 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیولی: شایعات کسل کننده شده اند

استفانو پیولی معتقد است میلان کار دشواری برای غلبه بر جنوا خواهد بود.

پیولی: شایعات کسل کننده شده اند

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به از دست رفتن شانس فتح اسکودتو، حالا تمرکز میلان روی حفظ رتبه دوم و کسب سهمیه لیگ قهرمانان بعد از چند فصل خواهد بود. در آستانه دیدار مقابل جنوا، استفانو پیولی در مورد این مسابقه و البته شایعات جدایی جان لوییجی دوناروما در پایان فصل از میلان صحبت کرده است.

 

استفانو پیولی گفت: "همه ما می خواهیم پس از مدت ها به روند کسب پیروزی در استادیوم سن سیرو بازگردیم. برای دستیابی به این هدف باید کیفیت و تمرکز بیشتری در یک سوم نهایی حریف نشان دهیم.

 

1589601

 

خوشحالم که ماریو مانژوکیچ می تواند بازی کند و اگرچه امکان حضور 90 دقیقه برای او فراهم نیست، اما مانژو یک هفته تمرینات عالی را سپری کرده است. من از رفتار او برای اختصاص دادن حقوق ماه مارچ خود به امور خیریه تعجب نکردم، زیرا در مورد خصوصیات او هرگز تردیدی وجود نداشت.

 

جنوا تیمی با کیفیت بسیار بالا بوده و زیر نظر داوید بالاردینی عملکرد خوبی داشت. من سرمربی میلان بادلی در فیورنتینا بودم و می دانم که او تمرکز و کیفیت بالایی دارد. جنوا تیمی کامل بوده که مناطق مختلف زمین را به خوبی تحت پوشش قرار می دهند و تمرکز آنها تنها روی ارسال پاس هاس مستقیم نیست. جنوا تیمی فیزیکی بوده و غلبه بر آنها دشوار خواهد بود.

 

احتمال جدایی جیجی دوناروما در پایان فصل؟ من دائما با بازیکنان صحبت می کنم، اما آینده همین حالا است. دوناروما مانند دیگر بازیکنان میلان می داند که بازی فردا چقدر مهم است. در مورد سایر موارد خوشبختانه من در باشگاهی کار می کنم که همه چیز را کاملا زیر نظر دارد. همه ما متمرکز هستیم و این صحبت های همیشگی درباره مسائل خارج از باشگاه را کمی کسل کننده می دانیم."

دیدگاه‌ها