کد خبر : 1749910 | 29 فروردين 1400 ساعت 12:41 | 245K بازدید | 74 دیدگاه

امیدعالیشاه را بدجور زدند

خط‌کشی نیم متری روی پای ستاره پرسپولیس!

خطای هافبک دفاعی تیم فوتبال الریان می توانست ماه ها امید عالیشاه که این روزها یکی از مهره های کلیدی پرسپولیس شده را خانه نشین کند.

خط‌کشی نیم متری روی پای ستاره پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس با نتیجه 2 بر 1 طی چند دقیقه پس از شروع نیمه دوم از شاگردان لوران بلان پیش افتاده و بازی شرایط نرمالی نداشت که روی یک صحنه امید عالیشاه و فرانک کوم برای تصاحب یک توپ سرگردان در شرایطی که کامیابی نیا هم نزدیک به صحنه بود با هم درگیری سختی داشتند.


پس از این صحنه بود که فریادهای امید عالیشاه فضای استادیوم فاتوردا را پر کرد و مهاجم پرسپولیس مدام دستش را به نشانه درد زیاد به زمین می کوبید. در ادامه و پس از چند ثانیه داور مسابقه به صحنه نزدیک شد و شاید بدون اینکه خیلی در جریان اتفاق رخ داده قرار گرفته باشد، کارت زرد را از جیبش در آورد و به هافبک کامرونی تیم فوتبال الریان نشان داد. 


حالا فرصت به پخش آهسته صحنه درگیری رسیده بود و اینجا بود که مشخص شد خطای خشن هافبک دفاعی تیم فوتبال الریان می توانست برای مدت ها امید عالیشاه را از فوتبال دور کند و پس از بازی نیز عکسی از رختکن پرسپولیس در اختیار رسانه ها قرار گرفت که شدت برخورد کوم و عالیشاه را بیشتر از گذشته نمایان کرد. 


داوود رفعتی کارشناس داوری فوتبال ایران معتقد است تانتاشف ایلگیز داور مسابقه تصمیم اشتباهی در رابطه با این صحنه از بازی گرفته است و در مورد آن می گوید:« بازیکن الریان حتما در این صحنه باید اخراج می‌شد. این برخورد بسیار شدید بود و نمی‌دانم چرا داور کارت قرمز نداد.» 

 

1592223


این نظری است که حیدر سلیمانی یکی دیگر از کارشناسان داوری نیز تایید می کند و می گوید:«  تنها اشتباه داور در همین صحنه بود، البته معتقدم داور این صحنه را به‌خوبی دید، اما فکر می‌کنم تحت تأثیر نتیجه بازی سعی در مدیریت صحنه داشت و بازیکن الریان را اخراج نکرد. در این صحنه داور به دادن کارت زرد بسنده کرد، در حالی که باید کارت قرمز می‌داد.» 

 
امید عالیشاه که در این صحنه می‌توانست باعث اخراج یک بازیکن الریان شود، در طول مسابقه نمایش درخشانی ارائه کرد تا همچنان جزو بهترین بازیکنان پرسپولیس در این فصل باشد. او پاس گل سوم قرمزها را نیز به نام خود ثبت کرد و در نقش گلسازی موثر نشان داد و حالا بی شک یحیی گل محمدی و کادر فنی پرسپولیس خوشحالند که خطای خشن و بی محابای بازیکن الریان باعث نشده تا عالیشاه از دسترس آنها خارج شود و می تواند در 4 دیدار حساس باقی مانده تیمش نیز حضور داشته باشد.

دیدگاه‌ها