کد خبر : 1749941 | 29 فروردين 1400 ساعت 11:02 | 25.7K بازدید | 4 دیدگاه

الرایة: لغزش الریان در دومین گام آسیایی

روزنامه الرایه چاپ قطر در مطلبی به شکست الریان مقابل پرسپولیس در دیدار شب گذشته دو تیم پرداخته است.

الرایة: لغزش الریان در دومین گام آسیایی

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه الرایة چاپ قطر در مطلبی به شکست الریان در مقابل پرسپولیس پرداخته است. این روزنامه نوشته است: در دیداری که شب گذشته در استادیوم فاتوردا هند برگزار شد، الریان علی رغم اینکه توسط نایف الحضرمی به گل اول بازی رسید و با برتری به رختکن رفت، اما در نیمه دوم پرسپولیس با ارائه یک بازی برتر به بازی بازگشت و 3 بر یک پیروز شد. الریان با این شکست در مکان آخر جدول قرار گرفت و دو دیدار بعدی این تیم مقابل الوحده برای جبران این باخت بسیار مهم خواهد بود.


الرایة در ادامه نوشته است: در ابتدای این دیدار شاهد احتیاط متقابل از سوی هر دو تیم بود و هر دو برای جلوگیری از خطرات احتمالی حریف، بازی با احتیاطی را ارائه دادند. این مسئله باعث شد تا در دقایق ابتدایی، بازی در میانه میدان دنبال شود و حملات پرسپولیس برای رسیدن به گل، جدی و خطرناک نبود.


از طرف دیگر، الریان مشتاق بود تا ضمن حفظ احتیاط در خط دفاعی برای جلوگیری از خطر حملات پرسپولیس، با تکیه بر نفوذ از عمق و کناره ها برای رسیدن به گل تلاش کند و همین مسئله منجر به ارائه یک بازی خنثی شده بود.
در دقیقه 19 الریان به گل نخست بازی رسید. ارسال خوب عبدالعزیز حاتم به روی دروازه با ضربه سر نایف الحضرمی وارد دروازه پرسپولیس شد. اما تیم ایرانی در نیمه دوم قدرتمندانه ظاهر شد و سه بار توسط کمال کامیابی نیا و شهریار مغانلو دروازه نماینده قطر را باز کرد تا این بازی با نتیجه 3 بر یک به سود پرسپولیس به اتمام برسد.

دیدگاه‌ها