کد خبر : 1750021 | 29 فروردين 1400 ساعت 18:25 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراف تلخ استفانو پیولی بعد از پیروزی دشوار میلان

استفانو پیولی، سرمربی میلان، معتقد است که فاصله ایجاد شده با اینتر فتح اسکودتو را برای آنها غیرممکن کرده است.

اعتراف تلخ استفانو پیولی بعد از پیروزی دشوار میلان

به گزارش "ورزش سه"، حدود دو ماه از آخرین پیروزی میلان در ورزشگاه سن‌سیرو گذشته بود اما شاگردان استفانو پیولی امروز موفق شدند بعد از این مدت زمان طولانی دوباره در خانه به سه امتیاز مهم دست پیدا کنند؛ بردی که بسیار دشوار و با نتیجه 2-1 برابر جنوا حاصل شد و جایگاه روسونری را در رده دوم جدول تثبیت کرد.

 

استفانو پیولی در پایان بازی گفت: "ما می دانیم که بازی های دشوار زیادی در راه است و این یکی از آنها بود. ما فرصت های زیادی را هدر دادیم و می توانستیم در همان نیمه اول کار را تمام کنیم تا در لحظات پایانی بازی اینقدر سختی نکشیم اما با این همه یک پیروزی بسیار مهم به دست آوردیم."

 

 

1592430

 

 

پیولی در ادامه اعتراف کرد که با وجود فاصله زیاد با اینتر قهرمانی در سری آ تقریباً غیرممکن خواهد بود. او گفت: "من فکر می‌کنم که اسکودتو را در سه یا چهار بازی گذشته از دست دادیم. اینتر بیش از حد در مسابقات پیروز شده و خیلی جلوتر از آن است که اکنون به چالش کشیده شود. برای میلان بسیار جذاب و فوق العاده است که دوباره به لیگ قهرمانان اروپا راه یابد.  آماری را دیدم که می گفت ما یکی از تیم های برتر اروپا با کمترین میانگین سنی هستیم و همچنین در لیگ بزرگی مثل سری آ در رده دوم قرار داریم.

 

 

1592432

 

 

بازی های بسیار سختی با ساسولو، آتالانتا و لاتزیو در پیش است بنابراین ما باید به عملکرد پرفشار خود ادامه دهیم."

دیدگاه‌ها