کد خبر : 1750034 | 29 فروردين 1400 ساعت 19:19 | 31K بازدید | 0 دیدگاه

بحران در بایرن؛ صدای آقای گل هم در آمد!

به نظر می رسد میروسلاو کلوزه نیز قصد دارد بعد از هانسی فلیک باشگاه بایرن مونیخ را ترک بکند.

بحران در بایرن؛ صدای آقای گل هم در آمد!

به گزارش "ورزش سه"، کمتر کسی تصور می کرد تنها چند ماه بعد از فتح شش گانه ای تاریخی، باشگاه بایرن مونیخ درگیری بحرانی بزرگ شده و کادر فنی باکیفیت خود را از دست بدهد. دیروز هانسی فلیک، سرمربی موفق بایرن مونیخ اعلام کرد قصد دارد در پایان فصل از این تیم جدا بشود. امروز نیز میروسلاو کلوزه نیز مصاحبه ای جنجالی علیه برخی ارکان باشگاه داشته و احتمالا فصل بعد جایی در این تیم نخواهد داشت.

 

1592476

 

برخی منابع متقدند مشکل بهترین گلزن تاریخ جام جهانی نیز مانند هانسی فلیک، حضور حسن صالح حمیدزیچ در راس امور مدیریتی باشگاه است و میروسلاو کلوزه امروز در مصاحبه خود مدعی شد برخی افراد بر خلاف اولی کان و کارل هاینس رومینیگه، تنها بر اساس منافع شخصی عمل می کنند.

 

میروسلاو کلوزه گفت: "شخصا از نظر من مشکلی نیست که باشگاه بایرن مونیخ هنوز با من در مورد آینده و فصل بعد صحبت نکرده باشد. آنچه واقعا باعث شده قصد داشته باشم در مورد آینده بازنگری کنم، نحوه ارتباط افراد حاضر در باشگاه با یکدیگر است. شما حتی اگر همیشه هم با یکدیگر موافق نباشید نیز باید کاملا به هم احترام بگذارید. اولی کان و کارل هاینس رومینیگه بایرن مونیخ را به یک باشگاه کلاس جهانی تبدیل کرده اند، زیرا برای آنها اولویت همیشه منافع باشگاه است، نه موارد و مسائل شخصی."

دیدگاه‌ها