کد خبر : 1750116 | 30 فروردين 1400 ساعت 01:15 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

ناپولی 1-1 اینتر: نرآتزوری از دسترس خارج نشد

اینتر در دیداری خارج از خانه مقابل ناپولی با تساوی 1-1 متوقف شد.

ناپولی 1-1 اینتر: نرآتزوری از دسترس خارج نشد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آنتونیو کونته در دیدار امشب ابتدا با یک گل از خودی از حریف عقب افتادند اما در نهایت با گل کریستین اریکسن توانستند کار را به تساوی بکشند تا فاصله شان با نزدیک ترین تعقیب کننده‌شان، میلان، 9 امتیازی باقی بماند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. بازی با همین روند ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 22، روی یک ضربه آزاد، اینتر صاحب موقعیت شد اما ضربه سر دی فرای از بالای دروازه میزبان به بیرون رفت.

سه دقیقه بعد روی یک ضربه کرنر برای ناپولی، چیزی نمانده بود که کولیبالی با ضربه سر دروازه اینتر را باز کند اما ضربه او هم راهی به چهارچوب دروازه پیدا نکرد.

در دقیقه 28، چیزی نمانده بود که سرانجام قفل دروازه ناپولی باز شود اما لوکاکو که روی شوت بروزویچ، با منحرف کردن توپ، نزدیک بود گل اول بازی را به ثمر برساند، توپ را به تیرک دروازه کوبید و این موقعیت هم از دست رفت.

حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 36، ناپولی روی اشتباه مدافعان و دروازه بان اینتر به گل رسید. روی تعلل مدافعان اینتر بود که ناپلی ها در سمت چپ صاحب موقعیت شدند و ارسال زمینی اینسینیه به دهانه دروازه، با ناهماهنگی هاندانوویچ و دی فرای، به گل اول تبدیل شد.

 

1592642

 

بعد از این گل اینتری ها پیش کشیدند و در دقیقه 39، لوکاکو و دی فرای صاحب دو موقعیت پیاپی شدند اما هیچ یک نتوانستند از این موقعیت خوب استفاده کنند.

در دقایق پایانی باز هم این اینتری ها بودند که خطرناک تر ظاهر شدند و در دقیقه 45، روی پاس عمقی عالی از لائوتارو مارتینز، این نیکولو بارلا بود که صاحب موقعیت شد اما خروج به موقع الکس مرت، این فرصت را از اینتر گرفت و در نهایت نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

نیمه دوم را هم دو تیم متعادل آغاز کردند و در دقایق ابتدایی اتفاق خاصی رخ نداد تا اینکه در دقیقه 55، اینتر توانست به گل تساوی برسد. حرکت دارمیان از سمت چپ و ارسال زمینی او با دخالت لائوتارو به اریکسن رسید و او هم با یک شوت محکم، حساب کار را 1-1 کرد.

 

1592643

 

در ادامه بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 64، ناپولی می توانست به گل دوم برسد اما روئیز نتوانست از فرصتی که دی لورنزو ایجاد کرده بود، استفاده کند.

تلاش دو تیم برای رسیدن به گل پیروزی ادامه داشت اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم به تساوی 1-1 رضایت دادند.

دیدگاه‌ها