کد خبر : 1750153 | 30 فروردين 1400 ساعت 08:00 | 51.9K بازدید | 12 دیدگاه

رضاوند، معمار استقلالی ها در آسیا (عکس)

آرش رضاوند که در نخستین بازی خود در رقابت های ACL نیمکت نشین بود، حالا به یکی از ارکان اصلی پیروزی های استقلال تبدیل شده است.

به گزارش "ورزش سه"، استادیوم الجوهرة شهر جده برای فرهاد مجیدی خوش یمن بوده و او پس از پیروزی پر گل 5 بر 2 مقابل الاهلی، حالا الشرطه را نیز با 3 گل شکست داد تا پس از پایان دور دوم بازی ها، صدرنشینی گروه سوم به نام استقلال سند بخورد.


با توجه به عملکرد خوب تیمی، شاید یکی از سخت ترین کارهای ممکن انتخاب بهترین بازیکن استقلال در بازی مقابل الشرطه باشد اما بی تردید نمی توان از نقش ویژه و تأثیرگذار آرش رضاوند در دو دیدار تیم فرهاد مجیدی مقابل الاهلی و الشرطه گذشت.


رضاوند که بازی مقابل الاهلی را به عنوان یک نیمکت نشین آغاز کرد، در بین دو نیمه و زمانی که بازی با تساوی یک – یک در جریان بود، به جای سعید مهری پای به زمین مسابقه گذاشت و لحظاتی بعد از سوت شروع نیمه دوم، حملات پردامنه استقلال به روی دروازه حریف عربستانی شکل گرفت که اتفاقا منجر به گل دوم نیز شد.

 

1592695


پس از ورود رضاوند به زمین بود که استقلال 4 گل به الاهلی زد و در بازی بامداد دوشنبه نیز رضاوند نقش بسیار تأثیرگذاری در پیروزی مقابل الشرطه داشت. رضاوند در این بازی یک پاس گل بسیار زیبا به فرشید اسماعیلی داد که این بازیکن گل دوم را به ثمر رساند و به نوعی تیر خلاص بر پیکر حریف عراقی روی پاس رضاوند به دست آمد.


هافبک مشگین شهری استقلال می توانست مزد بازی زیباش را با یک گل بگیرد. او در دقیقه 75 روی پاس خوب مهری در مصافی تک به تک با گلر حریف قرار گرفت و با وجود فریب احمد بسیل سنگربان الشرطه، در اوج بدشانسی توپش به تیرک برخورد کرد و راهی به درون چارچوب دروازه پیدا نکرد.


رضاوند در پایان این دیدار به عنوان بهترین بازیکن میدان نیز انتخاب شد تا در شب خوبی که پشت سر گذاشت، یک نمره قبولی بزرگ کسب کرده و مجیدی را به دیدارهای بعدی تیمش مقابل الدحیل، امیدوار سازد.

دیدگاه‌ها