کد خبر : 1750167 | 30 فروردين 1400 ساعت 10:06 | 23.8K بازدید | 7 دیدگاه

فلاش بک؛ قایدی: پاس گل دادن را دوست دارم

مهدی قایدی اگر چه در بازی دیشب با الشرطه گل نزد اما یکی از چهره های انگشت نمای دیدار و یکی از بهترین بازیکنان زمین بود.

فلاش بک؛ قایدی: پاس گل دادن را دوست دارم 

به گزارش "ورزش سه"، او جدا از پاس گل ارزشمند و دقیقی که به محمد نادری داد و موجب باز شدن قفل دروازه الشرطه شد در یکی دو صحنه دیگر شیخ دیاباته را در موقعیت های خوب گلزنی قرار دارد. در یکی از صحنه های نیمه اول پاس مهدی قایدی در عمق می رفت که شیخ دیاباته را با دروازه بان تیم الشرطه تک به تک کند که در اخرین لحظه مدافع میانی تیم عراقی دست مهدی قایدی را خواند و توپ را برگشت داد. در نیمه ی دوم و بعد از توپ گیری و نفوذ مهدی قایدی در ضلع مخالف شیخ دیاباته را به خوبی دید که اگر این مهاجم بلند قامت بدون درنگ به توپ ضربه می زد دروازه الشرطه با چالش مواجه می شد اما درنگ این بازیکن موجب شد مدافع تیم الشرطه از راه برسد و توپ را دفع کند و شیخ دیاباته هم منتظر بود داور به سود استقلال خطای پنالتی اعلام کند. 

 

در بازی دیشب به نظر می رسد مهدی قایدی از پاس هایی که داده و یکی از آنها تبدیل به گل شده فوق العاده مسرور است و شاید به نوعی از اینکه موفق به گلزنی نشده بود نه کلافه بود و نه ناراحت. مهدی قایدی که فصل گذشته به همراه شیخ دیاباته تبدیل به بهترین زوج خط حمله لیگ برتر شده بودند و در کنار میلاد جهانی عنوان بهترین پاسور لیگ برتر را از آن خود کرده بود در مصاحبه ای این طور عنوان کرد که پاس گل دادن را به اندازه گل زدن دوست دارم. این رمز خوشحالی مهدی قایدی در بازی دیشب با الشرطه بود. پاس های میلی متری مهدی قایدی که تنها یکی تبدیل به گل شد برای شادی و چهره شادمان این بازیکن کافی بود. به خصوص که استقلال 3 -0 حریف را شکست داد و در دومین بازی 6 امتیازی شد. 

 

نکته مهم دیگر تدبیر مهدی قایدی در این بازی حساس بود. او که به خوبی می دانست بازیکنان تیم الشرطه خشن بازی می کنند به جای اینکه پا به توپ راه بیافتد پیش از برخورد با بازیکنان الشرطه تکلیف توپ را مشخص می کرد و بهترین راه حل پاس بودو پاس هایی که بیشتر در عمق ارسال می شد و هم تیمی های مهدی قایدی در موقعیت های خوب قرار می گرفتند. حالا  مهدی قایدی نشان داد در کنار گل زدن یک هنر وِیژه و خاص دیگر هم دارد. پاس توی عمق آنهم از نوع میلی متری.

دیدگاه‌ها