کد خبر : 1750196 | 30 فروردين 1400 ساعت 12:35 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

نعمتی: اردوی ترکیه تجربه خیلی خوبی بود

عضو تیم ملی ریکرو بانوان گفت: هر چند کرونا شرایط سختی را برای ورزشکاران ایجاد کرده است، اما اردوی تمرینی ترکیه تجربه خوبی برای کمانداران بود.

نعمتی: اردوی ترکیه تجربه خیلی خوبی بود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، زهرا نعمتی در خصوص اردوی ترکیه و آخرین وضعیت تمرینی کمانداران اظهار کرد: اردوی ترکیه از جهاتی خیلی خوب بود، با حضور در این اردو، ما یک تمرین تدارکاتی قبل از مسابقه داشتیم و در شرایط خوبی با رقبا دست و پنجه نرم کردیم. در این اردو ۵ کشور اروپایی به همراه ترکیه که در واقع رقیبان اصلی ما محسوب می‌شوند، حاضر بودند.

وی افزود: کمانداران ایران در این اردوی تمرینی و تدارکاتی خیلی خوب کار کردند. چند بار رکوردهای خوبی داشتیم که فکر می‌کنم اوج عملکرد ورزشکاران کشورمان بود.

 

نعمتی همچنین درباره شرایط خودش در اردوی تمرینی و تدارکاتی ترکیه گفت: شرایطم خیلی خوب بود و رکوردهای خوبی را به ثبت رساندم که راضی کننده بود. حتی در یکی از مسابقه که برگزار شد، نفر اول شدم و سایر کمانداران نیز رتبه‌های خوبی را به دست آوردند به طوری که در پسران، صادق اشرفی اول شد و میلاد وزیری و رضا شعبانی به مقام‌های دوم و سوم رسیدند.

 

عضو تیم ملی ریکرو بانوان با بیان این که اردوی ترکیه، تجربه خیلی خوبی برای کمانداران بود، خاطرنشان کرد: البته در روز مسابقات به دلیل باد شدیدی که وجود داشت، نتایج کسب شده نسبت به تمرینات متفاوت بود و شرایط برای کمانداران سخت شد. خود من نیز به دلیل شرایط سختی که پیش آمد، کارم به چالش کشیده شد. در مجموع اردوی خیلی خوبی بود و بعد از مدت ها تواتستیم عملکرد خود را مورد ارزیابی قرار دهیم. 

 

نعمتی در پایان گفت: به اعتقاد من اردوی ترکیه شرایط سختی در بحث کرونا بود و رعایت پروتکل‌ها به گونه ای است که تمرکز ورزشکاران به هم می‌ریزد و کمانداران شرایط جدیدی را تجربه می‌کنند، البته لازم بود که چنین شرایطی را تجربه کنیم. امیدوارم که بتوانیم این تجربیات را در مسابقات بعدی به کار بگیریم.

دیدگاه‌ها