کد خبر : 1750283 | 30 فروردين 1400 ساعت 19:21 | 21.1K بازدید | 1 دیدگاه

هانسی فلیک: هدف بایرن ستاره پنجم است

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ هدف تیمش را فتح بوندسلیگا در این فصل توصیف کرد.

هانسی فلیک: هدف بایرن ستاره پنجم است

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فردا شب در شرایطی به مصاف لورکوزن خواهد رفت که در فاصله پنج هفته مانده به پایان فصل با هفت امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار دارد. هانسی فلیک، سرمربی 56 ساله و آلمانی مدعی شد تیمش مقابل پاری سن ژرمن با سربلندی حذف شده و حالا آنها به عنوان فتح بوندسلیگا هستند.

 

دیدار با لورکوزن: "من مدت هاست که هانس ولف را می شناسم و امیدوارم که او بتواند از فرصت خود در لورکوزن استفاده کند. آنها تیم بسیار قدرتمندی و سرعت فوق العاده بالایی دارند. ما نباید اجازه بدهیم لورکوزن بازی خود را در زمین پیاده بکند.

 

1590880

 

ما باید کار خود را انجام دهیم. ستاره پنجم هدف بزرگ ما است و سپس می توانیم با هم جشن بگیریم. من همچنین می خواهم دوباره از باشگاه تشکر کنم و به همین دلیل من واقعا می خواهم عنوان قهرمانی بوندس لیگا را بدست آورم. ما در مهمترین بخش فصل مصدومیت های زیادی داشتیم، اما تیم واقعاً خوب عمل کرد. ما علیرغم حذف پاریس را با سربلند ترک کردیم. شکست بخشی از ورزش و زندگی بوده و حالا فتح عنوان قهرمانی لیگ هدف بزرگ ماست.

 

پنج بازی باقی مانده است. ما آخر هفته گذشته گام مهمی برداشتیم و اکنون با لورکوزن باکیفیت روبرو خواهیم شد که در سطح بالایی بازی می کند. بنابراین فردا باید عملکرد فوق العاده ای در میدان ارائه دهیم.

 

اعلام جدایی از بایرن مونیخ: "من همه چیز را شنبه گفتم. لطفا امروز فقط سوال مربوط به فوتبال بپرسید."

دیدگاه‌ها