کد خبر : 1750520 | 01 اردیبهشت 1400 ساعت 00:35 | 28.9K بازدید | 5 دیدگاه

صدرنشینی مقتدرانه شارجه در گروه تراکتور

میزبان گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا 2021 با تحمیل شکستی پرگل به حریف امشب خود، با اقتدار به صدر جدول تکیه زد.

به گزارش "ورزش سه"، گروه دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2021 در حالی شب سوم خود را پشت سر گذاشت که شارجه به عنوان میزبان، با کسب دومین پیروزی مقتدرانه به صدر  جدول تکیه زد. این تیم امشب در حالی به مصاف پاختاکور رفت که در دو بازی قبلی خود به پیروزی یک بر صفر مقابل نیروی هوایی و تساوی بدون گل مقابل تراکتور دست یافته بود. در سمت مقابل نیز پاختاکور با دو تساوی پای به این رقابت گذاشته بود.

 

 

1593224

 

 

دیدار دو تیم از ساعت 22:30 آغاز شد و با توجه به تساوی بدون گل تراکتور و نیروی هوایی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بود؛ پاختاکور می توانست با کسب برد در این دیدار صدر را از شارجه بگیرد و میزبان هم به دنبال پیروزی برای مستحکم تر کردن صدرنشینی اش بود.

 

شارجه با گل دقیقه دهم خالد باوزیر یک بر صفر از پاختاکور پیش افتاد اما دراگان چران در دقیقه 21 بازی را به تساوی کشاند. شادی پاختاکوری ها از به تساوی کشاندن بازی تنها 5 دقیقه دوام داشت و سالم صالح در دقیقه 26 گل دوم را برای شارجه به ثمر رساند تا میزبان برنده راهی رختکن شود. در نیمه دوم و بر خلاف پیش بینی ها، این شارجه بود که حملات زهرداری را روی دروازه پاختاکور طراحی کرد و نماینده ازبکستان در ایجاد موقعیت گل برای جبران نتیجه ناکام بود. کایوی برزیلی که در دو بازی قبلی شارجه نتوانسته بود گلزنی کند در دقیقه 58 گل سوم تیمش را وارد دروازه پاختاکور کرد و 4 دقیقه بعد پریرا دیگر بازیکن خارجی شارجه گل چهارم را هم برای این تیم به ثمر رساند.

 

 

1593224

 

 

شارجه با کسب پیروزی چهار بر یک در این دیدار 7 امتیازی شده و با اقتدار در صدر جدول رده بندی گروه دوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2021 قرار گرفت. بعد از این تیم، تراکتور با 3 امتیاز در مکان دوم حضور دارد و پاختاکور و نیروی هوایی 2 امتیازی هم به ترتیب سوم و چهارم هستند.

 

1593225

دیدگاه‌ها