کد خبر : 1750551 | 01 اردیبهشت 1400 ساعت 09:15 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

پس از برد برابر لورکوزن؛

فلیک: شنبه کار قهرمانی را تمام می‌کنیم

بایرن مونیخ در یک بازی خانگی برابر بایر لورکوزن به برتری 2-0 دست یافت تا هانسی فلیک، سرمربی این تیم، از عملکرد شاگردانش تمجید کند.

فلیک: شنبه کار قهرمانی را تمام می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ برای پیروزی 2-0 برابر بایر لورکوزن تنها به 13 دقیقه نیاز داشت. اریک چوپوموتینگ و یاشوا کیمیچ در دقایق 7 و 13 برای باواریایی ها گلزنی کردند تا بایرن اکنون تنها به یک پیروزی از چهار بازی آینده خود برای کسب عنوان قهرمانی بوندسلیگا در این فصل احتیاج داشته باشد.

 

1593303

 

سرمربی بایرن مونیخ پس از پیروزی ضمن ستایش شیوه بازی شاگردانش گفت که از عملکرد تیم در نیمه اول بسیار لذت برده است. با توجه به شکست لایپزیش برابر کلن در روز گذشته، بایرن حالا این شانس را دارد تا با پیروزی در بازی روز شنبه آینده خود، قهرمانی در بوندسلیگا را به چنگ بیاورد.

هانسی فلیک گفت: " من وقتی تیم مثل نیمه اول مسابقه امروز بازی می کند، واقعا لذت می برم. در نیمه دوم می خواستیم کلین شیت خود را حفظ کنیم. موفق به این کار هم شدیم، پس خیلی راضی هستیم.

 

1593305

 

ما همچنین بسیار بی رحم بودیم. پیش از بازی به تیم گفتم که ما امروز می توانیم گامی بلند در جهت درست برداریم و همین کار را هم کردیم. ما اکنون با فاصله 10 امتیاز پیشتاز هستیم. بنابر این می توانیم و می خواهیم که روز شنبه کار را تمام کنیم."

یوشوا کیمیچ، زننده گل دوم بایرن مونیخ، نیز پس از پایان مسابقه گفت: "ما نتیجه ای که لایپزیش گرفته بود را در ذهن داشتیم. این شانس را داشتیم تا از فرصتی که پیش روی ما بود استفاده کنیم. پیش از این نیز موفق شده بودیم که در بازی قبلی این کار را بکنیم. نسبتا سریع مشخص شد که بازی به کدام سو خواهد رفت. در نیمه دوم کمی شور و حرارت خود را از دست دادیم. ما بازی های زیادی را پشت سر گذاشته ایم و ساق هایمان خسته بود و 2-0 کافی بود و به گل دیگری نیاز نداشتیم.

 

1593306

 

می خواهیم عنوان قهرمانی را ببریم و به قهرمانی بسیار نزدیک هستیم. این هدف و جاه طلبی ما است."

دیدگاه‌ها