کد خبر : 1750606 | 01 اردیبهشت 1400 ساعت 13:35 | 11.7K بازدید | 4 دیدگاه

سقوط پس از 30 سال؛

هواداران عصبانی شالکه را تهدید کردند

شالکه پس از 30 سال حضور، سال آینده در بوندسلیگا بازی نخواهد کرد. حتی حضور پنج سرمربی روی نیمکت این تیم نیز نتوانست از سقوط به دسته پایین تر جلوگیری کند.

هواداران عصبانی شالکه را تهدید کردند

به گزارش "ورزش سه"، دیمتریوس گراموزیس، سرمربی شالکه، پس از سقوط این تیم به دسته پایین تر می خواهد این تیم خداحافظی شایسته ای با بوندسلیگا داشته باشد. شکست 1-0 برابر آرمینیا بیله فلد در روز سه شنبه چهار بازی مانده به پایان فصل سقوط شالکه به دسته پایین تر را قطعی کرد.

 

1593418

 

سرمربی شالکه پس از این شکست و سقوط به دسته پایین تر گفت: "ما حتی یک بازی را هم از دست نخواهیم داد. برای بازی های بعدی به بهترین شکل ممکن آماده خواهیم شد و تا جایی که توان داریم خوب بازی می کنیم تا در این آخرین بازی های باقی مانده نمایانگر توانایی و شایستگی باشگاه باشیم.

این لحظات تلخی برای بازیکنان شالکه و مخصوصا هواداران و کارکنان باشگاه است."

 

1593419

 

1593422

 

1593420

 

سرمربی 42 ساله پنجمین سرمربی شالکه در این فصل بود. این تیم در این فصل هرگز نتوانست به آمادگی کامل برسد و در 30 بازی تا اینجای فصل تنها به دو برد دست پیدا کرده است. شالکه تنها 13 امتیاز کسب کرده است و با تفاضل گل -58 و با 76 گل خورده، در انتهای جدول بوندسلیگا است.

گراموزیس درباره اینده این باشگاه گفت: "باید مطمئن شویم که می توانیم بازیکنانی را برای باشگاه بگیریم که شایسته بازی با پیراهن شالکه هستند. کسانی که می دانند شالکه چیست و پا به چه باشگاهی می گذارند."

پس از شکست برابر بیله فلد و قطعی شدن سقوط شالکه به دسته پایین تر، گروهی از هواداران این تیم با بازیکنان درگیر شدند و بازیکنان و کارکنان شالکه را تهدید کردند. باشگاه شالکه نسبت به این حادثه واکنش نشان داد و در بیانیه ای گفت: "با به رسمیت شناختن تمام ناراحتی و خشم قابل درکی که بابت سقوط به دسته دو دارید: این باشگاه هرگز تحمل نخواهد کرد که سلامت جسمی بازیکنان و کارکنانش به خطر بیافتد. این دقیقا اتفاقی بود که شب گذشته و با رفتاری که از برخی افراد سر زد، رخ داد."

هواداران شالکه از خط قرمزها عبور کرده اند و باشگاه این رفتار را به شدت محکوم کرده است و خود را برابر اتفاقی که برای تیم و کارکنانش افتاده مسئول می داند. این حادثه همچنان در دست بررسی است و تا زمان شناسایی خاطیان شالکه از اظهارنظر بیشتر خودداری خواهد کرد.

دیدگاه‌ها