کد خبر : 1750746 | 02 اردیبهشت 1400 ساعت 01:14 | 13.3K بازدید | 1 دیدگاه

یوونتوس 3-1 پارما: سه امتیاز با درخشش مدافعان

یوونتوس در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 3-1 پارما را شکست بدهد.

یوونتوس 3-1 پارما: سه امتیاز با درخشش مدافعان

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که مهاجمان یووه در گلزنی موفق نبودند، این تیم موفق شد با گل های الکس ساندرو (2 گل) و ماتیس دی‌لیخت مقابل پارما به پیروزی برسد.

دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند و اولین موقعیت جدی بازی در دقیقه 9 نصیب کریس رونالدو شد اما ضربه بغل پای او را کولومبی با یک واکنش به موقع دفع کرد.

در ادامه این بازیکنان پارما بودند که حملات خطرناک تری روی دروازه حریف داشتند و سرانجام در دقیقه 25 به گل رسیدند. روی یک ضربه آزاد بود که گاستون بروگمن از اشتباه کریس رونالدو استفاده کرد و با یک ضربه آزاد دیدنی، دروازه یووه را باز کرد.

 

1593636

 

بعد از این گل یوونتوسی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و حملات بیشتری روی دروازه پارما داشتند تا اینکه در دقیقه 43 به گل تساوی رسیدند. روی یک کرنر از سمت چپ دروازه پارما توسط خوان کوادرادو، توپ با ضربه سر دی لیخت به ساندرو رسید و او هم با یک شوت تماشایی، دروازه حریف را باز کرد.

در ثانیه های پایانی نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و این نیمه با تساوی 1-1 به پایان رسید.

نیمه دوم را یووه هچومی آغاز کرد و در دقیقه 47 به گل دوم رسید. روی یک حرکت هماهنگ تیمی بود که توپ با ارسال کوادرادو مقابل ساندرو قرار گرفت و او هم با ضربه سر کار را تمام کرد.

در ادامه باز هم بازیکنان یووه بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند؛ هرچند در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشتند. در دقیقه 64، چیزی نمانده بود که پارما روی یک ضربه کرنر به گل تساوی برسد اما حضور به موقع آرتور و دفع توپ او از روی خط دروازه، مانع گلزنی اوسوریو شد.

در مقابل این یوونتوس بود که در دقیقه 68 به گل سوم رسید. این بار هم روی ضربه کرنر کوادرادو بود که دی لیخت روی تیر اول توپ را قطع کرد و اختلاف را به دو گل افزایش داد.

سه دقیقه بعد، بار دیگر ارسال خطرناک کوادرادو، یووه صاحب موقعیت شد اما واکنش خوب کولومبی مانع گلزنی رونالدو شد.

در دقایق پایانی باز هم این یوونتوسی ها بودند که حملات بیشتری روی دروازه حریف داشتند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و یووه با نتیجه 3-1 به برتری رسید.

دیدگاه‌ها