کد خبر : 1750762 | 02 اردیبهشت 1400 ساعت 02:34 | 18.9K بازدید | 9 دیدگاه

کام‌بک عجیب نماینده ازبکستان برابر شباب الاهلی

پیروزی سه گله الهلال برابر استقلال دوشنبه

تیم الهلال عربستان درچارچوب رقابت های گروه اول لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ استقلال تاجیکستان را شکست داد و همچنان در صدر جدول این گروه باقی ماند.

پیروزی سه گله الهلال برابر استقلال دوشنبه

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الهلال امشب و در آخرین دیدار دور رفت گروه اول برابر استقلال تاجیکستان قرار گرفت و در نهایت موفق شد با سه گل این تیم را شکست بدهد و صدرنشین باقیم بماند.

 

این دیدار در حالی با نتیجه ۳ بریک به سود نماینده عربستان تمام شد که، علی ال بلیهی در دقیقه ۳۹ و هتان باهبری مهاجم الهلال در دقایق ۵۲ و ۶۴  برای تیم شان موفق به گلزنی شدند. وحدت هانونوو نیز در دقیقه ۴۱ برای تیم استقلال تاجیکستان گلزنی و یکی از گل های خورده را جبران کرد.

 

1593660


بازیکنان الهلال بیش از ۷۸۶ بار توپ را بین خود به گردش درآوردند این درحالی است که بازیکنان رقیب تنها  ۲۲۱ بار مالکیت توپ را در اختیار گرفته و آن را بین خود رد و بدل کردند.


دردیگر دیدار همزمان این گروه ای. جی. ام. کا ازبکستان با شباب الاهلی امارات دیدار و با شکست ۲ بر یک این تیم از قعر جدول این گروه جدا شد. این دیدار تا دقیقه ۸۸ با یک گل به سود تیم اماراتی بود اما دو حمله برق آسا از تیم ازبکستانی باعث شد تا نتیجه بازی کاملا تغییر کند و سه امتیاز به تیم ازبکستانی برسد.

 

1593662

 

دیدگاه‌ها