کد خبر : 1750955 | 03 اردیبهشت 1400 ساعت 00:02 | 29.1K بازدید | 10 دیدگاه

درگیری لفظی مدافع اخراجی با هواداران پشت بامی!(عکس)

مدافع اخراج‌شده تیم فوتبال سپاهان، از روی سکوها در نیمه دوم با برخی هواداران که از روی پشت‌بام‌ها نظاره‌گر مصاف امشب در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر بودند، درگیری لفظی پیدا کرد.

درگیری لفظی مدافع اخراجی با هواداران پشت بامی!(عکس)

به گزارش "ورزش سه" تقابل نیمه اول نساجی و سپاهان در شرایطی به سود شاگردان محرم نویدکیا با سوپرگل احسان حاج‌صفی به پایان رسید که آن‌ها در اواخر نیمه نخست مدافع میانی خود را از دست دادند و محمد نژادمهدی به دلیل بی‌احتیاطی و تکل از پشت روی مهاجم نساجی، با کارت قرمز داور مواجه شد و از زمین مسابقه بیرون رفت تا با یک کار کمتر طلایی‌پوشان اصفهانی کار خود را در دیدار خارج از خانه دنبال کنند.

 

1593984

 

1593980

 

هر چند در نیمه دوم برتری عددی نتوانست برای نساجی آورده‌ای داشته باشد و سپاهانی‌ها به خوبی از اندوخته یک گله خود توانستند دفاع کنند، اما حضور مدافع اخراجی طلایی‌پوشان روی سکوها هم حاشیه‌هایی را به دنبال داشت؛ محمد نژادمهدی در نیمه دوم از روی سکوها نظاره‌گر عملکرد همبازیانش بود که با هواداران نساجی درگیری لفظی پیدا کرد.

 

1593983

 

1593982

 

هواداران نساجی که پس از شیوع کرونا و منع ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها، از پشت‌بام خانه‌های مجاور به ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر نظاره‌گر دیدارهای تیم محبوب‌شان هستند، با مدافع سپاهان بگومگویی را داشتند که این صحنه توسط عکاسان شکار شد.

 

عکس: معین نادری

دیدگاه‌ها