کد خبر : 1750971 | 03 اردیبهشت 1400 ساعت 00:32 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

برای بقا در تاپ فور لیگ برتر؛

قلعه‌نویی می‌خواهد این دروازه بسته بماند (عکس)

پیروزی در مصاف حساس مقابل صنعت نفت آبادان می‌تواند شاگردان امیر قلعه‌نویی را در فاصله دو امتیازی با استقلال رده سومی قرار دهد.

قلعه‌نویی می‌خواهد این دروازه بسته بماند (عکس)

به گزارش "ورزش سه" در ادامه دیدارهای هفته بیست و یکم فردا در سیرجان، سرمه‌ای‌پوشان گل‌گهر به مصاف صنعت نفت آبادان می‌روند؛ دیداری که پیروزی در آن می‌تواند گل‌گهر را به 32مین امتیاز برساند و جایگاه شاگردان قلعه‌نویی در رده چهارم جدول را حفظ کند. آن‌ها یک دیدار معوقه در مقابل فولاد هم دارند که می‌تواند بسیار برای بقا شاگردان ژنرال در جمع مربع مدعیان بالانشین جدول حائزاهمیت باشد.

 

1594005

 

در بخشی از آخرین جلسه تمرینی گل‌گهری‌ها پیش از مصاف فردا (جمعه)، قلعه‌نویی به سراغ علیرضا حقیقی و مهرداد بشاگردی دو دروازه‌بان آماده تیمش رفت که مشغول آماده‌سازی زیرنظر حسین ترابپور مربی دروازه‌بان‌های گل‌گهر بودند؛ بدون‌شک کلین‌شیت در جدال مقابل صنعت نفت می‌تواند برگ برنده شاگردان ژنرال باشد.

 

1594006

 

1594007

 

او در این گپ و گفت با دروازه‌بان‌های تیمش نکاتی را به آن‌ها گوشزد کرد؛ در لیگ بیستم 14 بازی فرصت به حقیقی رسیده تا از دروازه تیمش حراست کند و 5 بار هم بشاگردی دروازه‌بان فیکس گل‌گهر بوده است که حضور آن‌ها پنج کلین‌شیت از حقیقی و 2 کلین‌شیت از بشاگردی بوده و حالا در مصاف هفته بیست و یکم گل‌گهری‌ها به دنبال هشتمین کلین‌شیت فصل خود هستند.

دیدگاه‌ها