کد خبر : 1751054 | 03 اردیبهشت 1400 ساعت 15:35 | 44.3K بازدید | 1 دیدگاه

هشدار به پدری، مینگسا و آرائوخو

مصاحبه آتشین کومان علیه ستاره های جوان بارسا

سرمربی بارسا اصلا از عملکرد سه بازیکن جوان تیمش برابر ختافه رضایت نداشت.

مصاحبه آتشین کومان علیه ستاره های جوان بارسا

به گزارش "ورزش سه"، از زمانی که رونالد کومان سرمربی بارسلونا شده، ترجیح داده در مورد بسیاری از مسائل سکوت نکند.

او مردی باشخصیت و البته دمدمی مزاج نشان داده و مثلا برایش فرقی نمی کند در یک مصاحبه پاسخ خبرنگار را ندهد و میکسدزون را ترک کند یا پس از بازی منتظر داور بماند و از او توضیح بخواهد. کومان در نشست های خبری خود سابقه انتقاد علنی از بازیکنانش را هم دارد و آنتوان گریزمان می تواند اثبات این ادعا باشد. او با نیمکت نشینان تیم مقابل در جریان بازی هم درگیر شده است(ختافه، یوونتوس و گرانادا). 

 

 

1594157

 

 

شب گذشنه نوبت به انتقاد علنی دیگر کومان از بازیکنانش رسید. او در نیمه دوم وقتی اسکار مینگسا مدافع جوانش، پست خود را ترک کرد تا به حمله برود، به قدری عصبانی شد که یک دقیقه بعد او را تعویض کرد و روی نیمکت ابتدا حاضر به دست دادن با او نشد.

مرد هلندی در نشست خبری خود اعتراف کرد که از دست مینگسا عصبانی بود ولی رفتارش را کمی اغراق اآیز و بیش از اندازه توصیف کرد.

 

 

1594225

 

 

کومان به دیگر بازیکنان جوانش از جمله پدری و رونالد آراوخو نیز تاخت. جوانانی که بسیار مدیون کومان هستند و با اعتماد او بوده که فصل جاری به یم اول رسیده و خوش درخشیده اند.

کومان در انتقاد از مینگسا، پدری و آراوخو گفت:« عصبانیتم از مینگسا کمی بیش از اندازه بود چون او تاکنون بازی های بسیار خوبی برای ما انجام داده است ولی باید هنوز چیزهای بیشتری یاد بگیرد و بداند که به عنوان بازیکن بارسا، در هر بازی باید تمرکز بالایی داشته باشد.

 

 

1594224

 

 

امشب پدری هم در سطح خودش نبود. آرائوخو هم به شکل واضح همچون مینگسا خوب بازی نکرد و از او هم راضی نیستم. مینگسا نباید سمت راست را با نفوذهای مکرر خالی بگذارد؛ هرچند با او حرف زدم و همه چیز حل شد. تعویضش به خاطر عصبانیتم نبود و صرفا می خواستم به اومتیتی میدان بدهم.»

 

دیدگاه‌ها