کد خبر : 1751030 | 03 اردیبهشت 1400 ساعت 12:59 | 36.4K بازدید | 10 دیدگاه

سرمربی بارسا مینگسا را نادیده گرفت؛

عصبانیت کومان از مینگسا؛ اینقدر نرو جلو! (عکس)

رونالد کومان، سرمربی بارسلونا، پس از اینکه کنار زمین به شدت بر سر اسکار مینگسا، مدافع کاتالان ها، فریاد زد، دستور به تعویض او داد و در ادامه حتی حاضر نشد با او دست بدهد!

عصبانیت کومان از مینگسا؛ اینقدر نرو جلو! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان شب گذشته و در جریان بازی بارسلونا برابر ختافه صحنه عجیبی را در کنار زمین خلق کرد. سرمربی کاتالان ها که در پی عصبانیت از اشتباه اسکار مینگسا دستور به تعویض او داده بود، پس از اینکه مدافع جوان بارسا برای دست دادن به سمت او رفت، مینگسا را نادیده گرفت و دست او را پس زد.

 

1594153

 

 بارسلونا در نهایت توانست ختافه را 5-2 در نوکمپ شکست دهد اما سرمربی بارسا چنان از اشتباه مینگسا عصبانی بود که پانزده دقیقه مانده به پایان بازی دستور به تعویض او داد.

در دقایق پایانی بازی و در حالی که بارسلونا 3-2 پیش بود، مینگسا بیش از حد هیجان زده شد و وظایف خود در خط دفاع را رها کرد و به حمله کاتالان ها پیوست. کومان که اصلا از این حرکت مدافع خود خوشش نیامده بود از کنار زمین بر سر مینگسا فریاد زد: "داریم با سه مدافع بازی می کنیم!"

 

1594154

 

طولی نکشید که کومان دستور به تعویض مینگسا، که به تازگی توانسته به تیم نخست بارسا برسد، داد و ساموئل اومتیتی را به جای او به زمین فرستاد.

مینگسا پس از برخورد بد سرمربی بارسلونا به سکوها رفت و ریکی پوچ، هم تیمی اش به استقبال او آمد و وی را دلداری داد.

 

1594152

 

مینگسا پس از خروج از زمین به سوی کومان رفت تا با او دست بدهد اما سرمربی هلندی حتی نیم نگاهی هم به او نینداخت و به نظر می رسید که هنوز به شدت از دست مدافع خود خشمگین است. این برخورد صحنه ای عجیب و ناراحت کننده را در کنار زمین به وجود آورد.

پس از مسابقه کومان تایید کرد که در برخورد با مینگسا کمی اغراق و زیاده روی کرده است و ادعا کرد تعویض این مدافع به این دلیل نبود که او خط دفاع را رها کرد و به حمله پیوست.

کومان گفت: "شاید عکس العمل من نسبت به او کمی اگزجره بود و زیاده روی کردم. او فصل خیلی خوبی را پشت سر می گذارد اما بازیکنان جوان باید یاد بگیرند که در هر بازی در بارسلونا باید 100 درصد باشند. تعویض او هیچ ربطی به عصبانیت من نداشت.

 

1594155

 

پیچیده است. پدری هم آنجا نبود. آرائوخو هم نبود. تعویض او از روی خشم نبود بلکه برای این بود که فرانکی را به جناح راست ببریم و به اومتیتی هم دقایقی فرصت برای بازی بدهیم چرا که شایسته بازی بیشتر بود.

بعد از بازی با مینگسا صحبت کردم و مشکلی بین ما نیست. اگر یک بازیکن باشد که فصلی عالی را پشت سر می گذارد، او مینگسا است."

 

دیدگاه‌ها