کد خبر : 1751356 | 04 اردیبهشت 1400 ساعت 19:56 | 7.5K بازدید | 2 دیدگاه

ماینتس ۲-۱ بایرن مونیخ؛ قهرمانی به تاخیر افتاد

ماینتس با ارائه یک نمایش حساب شده و با نتیجه 2-1 از سد بایرن‌مونیخ عبور کرد.

ماینتس ۲-۱ بایرن مونیخ؛ قهرمانی به تاخیر افتاد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امروز از سری مسابقات هفته سی و یکم بوندسلیگا مهمان ماینتس بود که در پایان این بازی با نتیجه 2-1 یه سود تیم میزبان خاتمه یافت.

 

برخلاف انتظار این ماینتس بود که کار را بهتر آغاز کرد و توانست در دقیقه 3 بازی به گل اول دست پیدا کند. ضربه جاناتان بورکارت بعد از اشتباه غیرمنتظره مانوئل نویر به گل اول ماینتس منجر شد تا نتیجه 1-0 شود.

 

 

1594619

 

 

چند دقیقه بعد ماینتس می‌توانست گل دوم را هم وارد دروازه بایرن مونیخ کند اما ضربه بازیکن این تیم بعد از واکنش نویر به تیر دروازه برخورد کرد تا کار با همان نتیجه 1-0 دنبال شود.

 

در دقیقه 37 این ماینتس این بود که باز هم موفق به گلزنی شد. تیم میزبان به یک ضربه آزاد از جناح چپ دست یافت که ارسال فیلیپ منه با ضربه سر روبن کوایسون به گل منجر شد تا نتیجه 2-0 شود.

 

 

1594620

 

 

در ادامه نیمه اول حملات بایرن مونیخ نتیجه نداد تا بازی با همان دو گل به سود ماینتس تمام شود و تیم میزبان با یک نتیجه فوق العاده 45 دقیقه ابتدایی را پشت سر بگذارد .

 

مطابق انتظار نیمه دوم با حملات بایرن مونیخ آغاز شد و این تیم می توانست در دقیقه 67 به گل اول دست پیدا کند اما ضربه نمایشی ماکسیم چوپوموتینگ توسط دروازه‌بان ماینتس مهار شد.

 

در دقیقه 84 ستاره لهستانی بایرن مونیخ یعنی روبرت لواندوفسکی با دروازه حریف تک به تک شد اما نتوانست از سد دروازه‌بان حریف عبور کند و این موقعیت نیز برای بایرن از دست رفت.

 

 

1594621

 

1594618

 

در حالی که باز به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شود بایرن مونیخ توانست یکی از گل‌ ها را جبران کند. اشتباه عجیب مدافع ماینتس باعث شد روبرت لواندوفسکی در مصافی تک به تک قرار گیرد و نتیجه را 2-1 کند.

 

در ادامه نیز حملات بایرن مونیخ فرصتی برای به تساوی کشاندن بازی نداشت تا مسابقه با همان نتیجه 2-1 تمام شود و قهرمانی باواریایی ها در بوندسلیگا به تأخیر بیفتد.

دیدگاه‌ها