کد خبر : 1751370 | 04 اردیبهشت 1400 ساعت 21:19 | 7K بازدید | 1 دیدگاه

هانسی فلیک: خوب نبودیم، باید قبول کنیم

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ از قهرمانی تیمش در این فصل بوندسلیگا اطمینان دارد.

هانسی فلیک: خوب نبودیم، باید قبول کنیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امروز می توانست با غلبه بر ماینتس در فاصله سه هفته مانده به پایان فصل قهرمانی خود را مسجل کند، اما این اتفاق رخ نداد و آنها با نتیجه 1-2 مغلوب حریف شدند. هانسی فلیک، سرمربی باتجربه بایرن مونیخ در پایان این دیدار از عملکرد کلی تیمش در طول فصل ابراز رضایت کرده و مدعی شد چنین شکست هایی در طول یک فصل رخ می دهد.

 

هانسی فلیک گفت: "من باید شکست امروز را هضم کنم. سه بازی تا پایان فصل باقی مانده و ما برای کسب عنوان قهرمانی به یک پیروزی احتیاج داریم و من تصور می کنم این اتفاق رخ خواهد داد. بایرن مونیخ اغلب کیفیت خود را نشان داده و شکستی مانند بازی امروز گاهی رخ می دهد. حیف شد که امروز نتوانستیم گام آخر را برداریم، اما باید درک کنید که تیم خسته است.

 

1592082

 

امروز خیلی بی خطر بودیم و نتوانستیم موقعیت زیادی روی دروازه حریف خلق بکنیم. ما می خواهیم در همه بازی های خود پیروز شویم و امروز نیز هدف ما همین بود. اما ما در مقابل ماینتس عملکرد خوبی نداشتیم و باید این را بپذیریم. البته در نیمه دوم عملکرد بهتری داشته و موقعیت هایی نیز برای گلزنی خلق کردیم، اما نباید فراموش کرد بازیکنان بایرن مونیخ در این مدت بارها به میدان رفته و خسته هستند.

 

قهرمانی در صورت شکست لایپزیش در مسابقه فردا؟ من هرگز به تیم های دیگر به جز وقتی در مقابل آنها بازی داریم فکر نمی کنم.

 

عملکرد تانگوی نیانزو؟ او با سپری کردن دو مصدومیت شرایط بسیار سختی را پشت سر گذاشت. نیانزو امروز خیلی خوب کار کرد و همه ما از این اتفاق خوشحال هستیم."

دیدگاه‌ها