کد خبر : 1751372 | 04 اردیبهشت 1400 ساعت 21:30 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

نویر: نتوانستیم کار خاصی مقابل ماینتس انجام دهیم

مانوئل نویر، دروازه بان بایرن مونیخ، می گوید آنها عملکرد خوبی مقابل ماینتس از خود ارائه نداده اند.

نویر: نتوانستیم کار خاصی مقابل ماینتس انجام دهیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در حالی امروز از سری مسابقات هفته سی و یکم بوندسلیگا مقابل ماینتس قرار گرفت که می توانست با کسب پیروزی قهرمانی خود در رقابت‌های  این فصل را قطعی کند اما این اتفاق برای این تیم رخ نداد و باواریایی‌ها با نتیجه 2-1 کار را واگذار کردند.

 

تیم هانسی فلیک در مسابقه امشب نتوانست عملکرد قابل قبولی از خود ارائه دهد و در ایجاد موقعیت روی دروازه حریف ناتوان به نظر می رسید. از طرف دیگر اشتباهات فردی زیادی توسط ستاره های بایرن در مسابقه امروز رخ داد که یکی از عجیب ترین آن ها به وسیله کاپیتان و دروازه بان این تیم یعنی مانوئل نویر رقم بخورد؛ جایی که روی اشتباه عجیب او گل اول ماینتس به ثمر رسید.

 

 

1594653

 

 

مانوئل نویر معتقد است که بایرن مونیخ نتوانست در بازی امروز به اندازه کافی خوب عمل کند و به همین خاطر شکست خورده است. دروازه‌بان آلمانی بعد از پایان بازی گفت: " ما از عملکرد ماینتس تعجب نکردیم زیرا می‌دانستیم آنها همه توان خود را به کار خواهند گرفت. ما امروز می‌خواستیم قهرمانی خود را قطعی کنیم اما عملکردمان برای رسیدن به این هدف کافی نبود.

 

ما در بازی امروز به خصوص در نیمه اول کار زیادی انجام ندادیم. ماینتس برای جلوگیری از سقوط به زمین مسابقه پا گذاشت و به خوبی برای این کار آماده بود. ما در بازی امروز موقعیت‌های زیادی نداشتیم، اشتباه کردیم و نهایتا مجازات شدیم."