کد خبر : 1751457 | 05 اردیبهشت 1400 ساعت 04:18 | 72.1K بازدید | 3 دیدگاه

زارع: جمع کنید بروید، تک‌ تک‌تون؛

مصاحبه آتشین مازیار علیه مسئولان فوتبال ایران

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی پس از دیدار برابر خیبرخرم آباد حمله بی سابقه ای به مسئولان فدراسیون فوتبال داشت.

مصاحبه آتشین مازیار علیه مسئولان فوتبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، مازیار زارع سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی پس از شکست دو بر صفر تیمش مقابل خیبرخرم آباد در ورزشگاه خانگی در نشست خبری گفت: بازی قشنگی بود و هر دو تیم موقعیت های خوبی داشتند. خیبر در ضدحملات بسیار خطرناک بود و ما باز بازی می کردیم. همین باعث شده بود تا ضدحملات خوبی ترتیب بدهند و از اشتباهات ما استفاده کردند. متاسفانه اشتباهات زیادی در میانه میدان انجام دادیم. تبریک می گویم و امیدوارم موفق باشند.


از مازیار زارع در مورد داوری مسابقه پرسیده شد و او ضمن انتقاد شدید از عملکرد مسئولان فوتبال ایران حرف هایش را از سر گرفت و عنوان کرد: در رابطه با داوری و فدراسیون فوتبال متاسفم برای تک تک افرادی که در فدراسیون فوتبال فوتبال کار می کنند و در راس آنها فدراسیون فوتبال. هر کسی که در فدراسیون کار می کند. باید یک تخته بگیرند و در فدراسیون را تخته کنند. با این وضعیتی که برای فوتبال این مملکت ایجاد کرده اند.


بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس ادامه داد: این به هیچ وجه توجیه باخت نیست. من بازی را 2 بر صفر باخته ام و در مباحث فنی گردنم از مو باریک تر است. متاسفم برای تک تک افرادی که در فدراسیون فوتبال هستند و به نظرم خصومت بسیار شدیدی با شهر انزلی و ملوان دارند و نمی توان این را انکار کرد. هیچ گونه نمی شود این را انکار کرد. باز می گویم مسائل فنی را کنار می گذارم. توی چشم این ادم ها نگاه می کنم و این حرف ها را می زنم. کاملا از پیش تعیین شده. من از زمانی که مربی شدم، چیزهایی زیادی در مورد داوری و پشت پرده فوتبال می دانم. واقعا متاسفم. با اینکه اول راهم است، به زور در این فوتبال هستم وگرنه این فوتبال هیچ چیزی ندارد؛ جز اینکه در لجن زار غرق شده اند.


زارع ادامه داد: با این فدراسیونی که ما داریم و با این تصمیماتی که می گیریم. می خواهید ملوان را حذف کنید. مگر نکردید؟مگر کارهای دیگر نکردید؟ چه بلایی سر انزلی آوردید در بحث اقتصادی. در فوتبال هم همین کار را می کنند.


بازیکن سابق پرسپولیس و کاپیتان ملوان ادامه حرف هایش را با عصبانیت بیشتری دنبال کرد و درباره عملکرد اشکان خورشیدی داور مسابقه که در روز نظارت فریدون اصفهانیان در ورزشگاه انزلی مصاف ملوان و خیبر را سوت زد، گفت: همین آدم باعث و بانی سقوط ملوان شد.


او سپس با صدای بلندتر تاکید بیشتری روی حرف هایش گذاشت و گفت: همین داور ... همین داور. با دلیل و مدرک. همین را می فرستند اینجا. و می دانند چرا می فرستند اینجا. به راحتی می توانست پنالتی بگیرد تا ورق بازی برگردد. زور نمی شود زد. آقایی که در راس فدراسیونی تغییر کردی؛ بدتر شدی ولی بهتر نشدی. مگر می شود به این راحتی سر یک تیم را ببرند.


هافبک دفاعی سابق پرسپولیس بار دیگر با اشاره به فدراسیون و اینکه هیچ ترسی از حذف شدن ندارد، اضافه کرد: بازیکن را به خاطر خوشحالی گل محروم می کنند. پیراهنش را درآورده و خوشحالی می کند. حذفم کنید. تو چشم هایتان نگاه می کنم و می گویم. از هیچ کدامتان نمی ترسیم. تا آخر این عمر محرومم کنید. نیاز به این فوتبال ندارم. این فوتبال نباشد، شما هیچ چیزی نیستید. این تیم ها نباشند، تک تکتان هیچی نیستید. جمع کنید. جمع کنید بروید دنبال زندگی تان.


زارع که دیگر فریاد می زند، حرف هایش را از سر گرفت و گفت: چه مشکلی با این تیم دارید. مشکلات چیه. پایین انداخت تیم را. 5 ، 6 سال است دارد دست و پا می زند تا بالا بیاید. دوباره همان را می فرستند اینجا بازی با خیبر. بازیکن ما را محروم می کنند. داوری را می فرستند که در لیگ برتر به او داوری نداده اند و بعد از مدت ها جایی می آید که روی او حساسیت است.


این چند کلمه هم پایان یکی از تندترین مصاحبه‌های یکی از سرمربیان شناخته شده فوتبال ایران علیه مسئولان بود و سپس با عصبانیت کنفرانس خبری را ترک کرد: بروید بچینید. سناریو چیده شده است. جمع کنید بروید. همتون. تک تکتون......

 

دیدگاه‌ها