کد خبر : 1751459 | 05 اردیبهشت 1400 ساعت 08:22 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

عبدالله ویسی؛ به دنبال تاریخ سازی در فوتبال خرم آباد

خیبر بعد از تساوی در برابر چوکای تالش در هفته هجدهم لیگ یک چهار هفته ی متوالی است که حریفان خود را شکست می دهد و به لطف کسب 12 امتیاز به جمع مدعیان اضافه شده است.

عبدالله ویسی؛ به دنبال تاریخ سازی در فوتبال خرم آباد 

به گزارش "ورزش سه"، اولین برد خیبر بعد از تساوی در برابر چوکای تالش مقابل بادران رقم خورد که این پیروزی با حضور علی کریمی در کادر فنی تیم به عنوان مشاور فنی توام شد. او با حضور دراستادیوم تختی خرم آباد از نزدیک به تماشای بازی خیبر در برابر بادران نشست که در پایان شاگردان عبدالله ویسی یک بر صفر پیروز شدند. این شروع توفانی شاگردان عبدالله ویسی در دور برگشت بود به این خاطر که بعد از این بازی در زمین نامسطح استادیوم تختی اهواز با یک ضربه ایستگاهی استقلال ملاثانی را شکست دادند. بردهای بعدی خیبر خرم آباد پر رنگ تر بود. 3-1 در برابر پارس جنوبی. در این بازی هم علی کریمی در استادیوم تختی خرم آباد بود و از نزدیک برد را تماشا کرد. و اوج کار تیم خیبر خرم آباد شب گذشته و در بازی با ملوان بود که در جریان مسابقه دو گل به حریفی زد که اگر در این بازی پیروز می شد به جمع مدعیان صعود ملحق می شد. به واقع خیبر خرم آباد در شبی ملوان را دو بر صفر برد که این تیم برای مدعی شدن به برد در این دیدار نیازمند بود. 

 

چهار برد متوالی از سوی خیبر خرم آباد در هفته های اخیر نشان می دهد عبدالله ویسی تیم متفاوتی را برای دور برگشت بازی ها ساخته؛ اضافه کردن بازیکنان جدید به اردوی تیم توام شده با متحول شدن تیم و به نوعی می شود گفت خیبر در دور برگشت به تیم دیگری تبدیل شده؛ تیمی متفاوت با دور رفت بازی ها و بدون شک ادامه این روند می تواند از خیبر یک مدعی جدی صعود بسازد و دست کم شانس صعود این تیم را به عنوان تیم دوم افزایش دهد. عبدالله ویسی که در آخرین حضور در لیگ یک به همراه شاهین شهرداری بوشهر به لیگ برتر صعود کرده بود به دنبال تاریخ سازی در فوتبال خرم آباد است. 

 

نتایج تیم خیبر در 4 هفته اخیر از این قرار بوده است: 

*خیبر خرم آباد یک – بادران تهران صفر 
*استقلال ملاثانی صفر – خیبر خرم آباد یک 
*خیبر خرم آباد 3 – پارس جنوبی یک 
*ملوان انزلی صفر – خیبر خرم آباد 2

دیدگاه‌ها