کد خبر : 1751471 | 05 اردیبهشت 1400 ساعت 09:20 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ 2؛

ادامه صدرنشینی شهرداری همدان و مس شهر بابک

لیگ 2 هفته شانزدهم خود را پشت سر می گذارد؛ در لیگی که 28 تیم در دو گروه 14 تیمی حضور دارند ودر پایان تیم های اول بهمراه برنده تیم های دوم به لیگ یک صعود می کنند.

ادامه صدرنشینی شهرداری همدان و مس شهر بابک 

به گزارش "ورزش سه"، در گروه الف شهرداری همدان هم چنان صدرنشین است. این تیم در هفته اخیر موفق شد در خانه تیم نفت و گاز گچساران را شکست دهد و 32 امتیازی شود. علم و ادب تبریز تیمی که فصل گذشته درلیگ یک حضور داشت جدی ترین تعقیب کننده صدرنشین به حساب می آید. علم و ادب تبریز این هفته با تساوی در برابر ملی حفاری اهواز یک موقعیت جدی را برای نزدیک تر شدن به صدرنشین از دست داد. شهرداری همدان هم چنین از نتیجه ای که در بازی ویستا توربین تیم سوم جدول با مس نوین کرمان رقم خورد خوشحال شد به این خاطر که ویستا توربین با تساوی در برابر مس نوین کرمان 25 امتیازی شد. شانس صعود و صعود به مرحله پلی آف برای این سه تیم متصورتر از دیگر مدعیان است. 

 

درگروه ب چهره صدرنشین همانند گروه الف تغییر نکرده است و هم چنان مس شهر بابک تیم اول بازی ها بشمار می رود. تیمی که در هفته اخیر در خانه تیم میلاد مهر تهران به برتری دو بر صفر رسید و 35 امتیازی شد. مس شهر بابک با این برد 6 امتیاز از تیم دوم جدول یعنی نفت امیدیه فاصله گرفت. هر چند این تیم یک بازی معوقه هم در کارنامه دارد با این توضیح که در هفته شانزدهم بازی ها و در خانه تیم شهید قندی یزد به تساوی دو بر دو دست یافت. تیم سوم این گروه هم شاهین بندرعامری حریف پرسپولیس در جام حذفی است که با رضا نظرزاده مربی جوان بوشهری به دنبال ماجراجویی است. از آنجایی که این تیم فصل اول حضور در لیگ 2 را سپری می کند و از سویی بیشتر بازیکنانش بومی هستند حضور در رتبه سوم جدول کارنامه قابل دفاعی است. 

 

پرونده این فصل رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور 10 هفته دیگر بسته می شود. به اتفاق نگاهی خواهیم داشت به نتایج در هفته شانزدهم و هم چنین جدول دو گروه: 

 

هفته 16 – گروه الف 

*امید گناو۰ - ۱شهرداری بندرعباس
*ویستا توربین تهران۱ - ۱مس نوین کرمان
*سپیدرود رشت۱ - ۱اسپاد تهران
*شهرداری همدان۱ - ۰نفت و گاز گچساران
*فولاد نوین اهواز۰ - ۱محتشم تبریز
*علم و ادب تبریز۰ - ۰ملی حفاری اهواز
*آوالان کامیاران - ایرانجوان بوشهر (امشب برگزار می شود)

 

1594827

 

هفته 16 – گروه ب 

*شهرداری بم۱ - ۱  نیروی زمینی تهران
*شهید قندی یزد۲ - ۲نفت امیدیه
*عقاب تهران۲ - ۰اترک بجنورد
*میلادمهر تهران۰ - ۲مس شهر بابک
*شاهین بندر عامری  ۱ - ۱شهدای بابلسر
*شهرداری ماهشهر۱ - ۲شمس آذر قزوین
*سردار بوکان۱ - ۱پاس همدان

 

1594826

دیدگاه‌ها