کد خبر : 1751511 | 05 اردیبهشت 1400 ساعت 13:26 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

باواریایی‌ها منتظر لغزش لایپزیش؛

بایرن امروز جشن قهرمانی برگزار می‌کند؟

بایرن مونیخ پس از شکست غافلگیرکننده برابر ماینس در روز گذشته، نتوانست قهرمانی خود در بوندسلیگا را جشن بگیرد، اما امروز ممکن است روز قهرمانی باواریایی ها باشد.

بایرن امروز جشن قهرمانی برگزار می‌کند؟

به گزارش "ورزش سه"، هانسی فلیک مایل بود تا نهمین قهرمانی پیاپی بایرن مونیخ را در راه برگشت از دیدار برابر ماینس جشن بگیرد، اما بایرنی ها ممکن است امروز و در حالی که روی مبل لم داده اند، قهرمان بوندسلیگا بشوند.

بایرن روز گذشته در صورت کسب سه امتیاز بازی می توانست قهرمان زودهنگام بوندسلیگا شود اما شکست 2-1 برای ماینتس جشن قهرمانی را به تعویق انداخت.

 

1594908

 

پس از ناکامی در روز شنبه امروز اما بایرن ممکن است قهرمانی خود در بوندسلیگا را جشن بگیرد؛ اگر لایپزیش در دیدار امشب خود برابر اشتوتگارت شکست بخورد، بایرنی ها قهرمان خواهد شد.

در صورتی که امروز شاگردان پلگرینو ماتاراتزو بتوانند یولیان ناگلزمان و شاگردانش را شکست دهند، لایپزیش دیگر نمی تواند از تیم فلیک در کورس قهرمانی پیشی بگیرد و باواریایی ها برای نهمین سال پیاپی قهرمان خواهند شد.

هر چند به نظر نمی رسد که بخت چندان با بایرن یار باشد. اشتوتگارت بیش از دو ماه است که خارج از خانه پیروز نشده و همچنین در سه بازی اخیر خوددر بوندسلیگا شکست خورده است.

لایپزیش از سوی دیگر در این فصل تنها دو بار در خانه طعم شکست را چشیده است.

دیدگاه‌ها