کد خبر : 1751546 | 05 اردیبهشت 1400 ساعت 16:10 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی دورتموند:

بردیم چون ارلینگ هالند را داشتیم

دورتموند برد ارزشمند روز گذشته خود در زمین ولفسبورگ را مدیون ستاره نروژی خود است.

بردیم چون ارلینگ هالند را داشتیم

به گزارش "ورزش سه"، بوروسیا دورتموند با کسب یک پیروزی ارزشمند در خانه ولفسبورگ گام بسیار مهمی برای جا نماندن از کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده برداشت.

این بازی که مصاف بین دو تیم از مدعیان کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی بود، در حالی با برتری 0-2 دورتموندی‌ها به پایان رسید که آنها از دقیقه 59 با اخراج جود بلینگام 10 نفره شدند. گل‌های ارلینگ هالند قبل و بعد از اخراج هم‌تیمی‌اش به تیم تحت هدایت ادین ترزیچ کمک کرد که سه امتیاز این بازی را از آن خود کنند.

 

 

1594954

 

 

ترزیچ در پایان مسابقه به تمجید از هالند پرداخت و درباره این مهاجم نروژی گفت:« می‌دانیم که ارلینگ مهاجمی طراز اول است.  اگر  چند موقعیت به دست آورد، احتمال اینکه گل بزند بسیار زیاد است. او در این بازی موقعیت‌های زیادی به دست نیاورد اما باز هم قدر همان‌هایی که داشت را به بهترین شکل دانست و این به ما کمک کرد. در واقع او عملکرد خوب او در استفاده از موقعیت‌هایش از دلایل پیروزی ما در این مسابقه بود.»

 

 

1593599

 

 

دورتموند با وجود این پیروزی هنوز در رده پنجم است اگرچه تنها یک امتیاز با ورود به جمع 4 تیم بالای جدول برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فاصله دارد.

مارکو رویس کاپیتان این تیم گفت:« از اولین ثانیه بازی ما آماده بودیم تا عملکردی حتی فراتر از حد توان‌مان ارائه کنیم. عالی دفاع کردیم و کارمان با توپ هم بسیار خوب بود. بعد از 10 نفره شدن سعی کردیم همچنان دروازه حریف را تهدید کنیم. به نظرم پیروزی کاملاً حف ما بود. شرایط خاصی بود چون ما واقعاً به این پیروزی نیاز داشتیم. حالا تنها دو امتیاز کمتر از ولفسبورگ داریم و فصل هم هنوز تمام نشده است. عملکرد خوبی داریم اما باید این روند را حفظ کنیم. 4 بازی قبلی‌مان را برده‌ایم اما هنوز سه تای دیگر می‌خواهیم چون واقعاً می‌خواهیم به لیگ قهرمانان برویم.»

 

دیدگاه‌ها