کد خبر : 1751578 | 05 اردیبهشت 1400 ساعت 18:37 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیولی: تنها رقیب جدی اینتر ما بودیم

استفانو پیولی، سرمربی میلان از غیبت زلاتان در دیدار فردای تیمش مقابل لاتزیو خبر داد.

پیولی: تنها رقیب جدی اینتر ما بودیم

به گزارش "ورزش سه"، میلان فاصله زیادی با کسب سهمیه لیگ قهرمانان و بازگشت به مهم ترین تورنمنت فوتبالی اروپا بعد از چند سال غیبت ندارد. در نشست خبری پیش از دیدار مقابل لاتزیو، استفانو پیولی از عملکرد تیمش در فصل جاری ابراز رضایت کرده و مدعی شد میلان تنها رقیب جدی اینتر در ماه های اخیر بوده است.

 

استفانو پیولی گفت: "شرایط زلاتان کمی بهتر شده، اما او برای بازی فردا آماده نیست و می تواند در دیدار بعدی مقابل بنوونتو در ترکیب روسونری قرار بگیرد. رافائل لئائو و ماریو مانژوکیچ می توانند در نوک خط حمله میلان برای بازی فردا قرار بگیرند. مانژوکیچ از ویژگی های مناسبی برای کمک به میلان در محوطه جریمه حریف برخوردار است.

 

1592429

 

این 32 بازی ثابت کرد که به جز اینتر، ما از هر تیم دیگری در سری آ قدرتمندتر بوده ایم. همچنین ما تنها تیمی بودیم که در مقابل نراتزوری ایستادگی کردیم و باید با همین جاه طلبی در هفته های پایانی نیز بازی کنیم. ما خوش شانس نبوده ایم و اگر در این رتبه قرار داریم لیاقتش را داشته ایم.

 

نمی خواهیم به از دست دادن جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا فکر کنیم، ما ثابت کرده ایم که تیمی قدرتمند هستیم، اما باید این ماموریت را به پایان برسانیم. بی تردید آن تیم هایی که قادر به کسب سهمیه لیگ قهرمانان نباشند ناامید خواهند شد.

 

بازی برابر رقبای مستقیم دو برابر امتیاز دارد و دیدار فردا شب یک بازی مهم برای لاتزیو و ما خواهد بود. لاتزیو تیمی قدرتمند است و آنها در این فصل لیگ قهرمانان را بازی کرده اند. ما در این فصل لاتزیو را شکست داده ایم، اما تقابل های ما همیشه متعادل و نزدیک بوده است."

دیدگاه‌ها