کد خبر : 1751587 | 05 اردیبهشت 1400 ساعت 19:17 | 13.2K بازدید | 1 دیدگاه

میثاقیان- حسین خانی؛ جدال جذاب و پربرخورد هفته

دیدار پرهیجان و پربرخورد شاگردان اکبر میثاقیان و فرزاد حسین‌خانی در نهایت با تساوی دو تیم به پایان رسید.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای لیگ دسته دوم و جایی که هر دو تیم ویستاتوربین و مس نوین کرمان برای دستیابی به برد و حضور در جمع مدعیان صعود، چشم به سه امتیاز دوخته بودند، در نهایت با تساوی یک - یک دو تیم خاتمه یافت.

 

1594992

 

فرزاد حسین خانی که به دلیل محرومیت در این بازی روی نیمکت مس نوین حاضر نبود، در ابتدای این دیدار با حضور در جمع نیمکت نشینان ویستاتوربین عکس یادگاری با میثاقیان گرفت.

 

 

نکته جالب توجه این بازی، تقابل یکی از باتجربه‌ترین سرمربیان حاضر در لیگ دسته دوم مقابل فرزاد حسین‌خانی جوان روی نیمکت دو تیم بود. حسین خانی که به تازگی از دوران فوتبال خداحافظی کرده و یکی از چهره‌های محبوب در فوتبال کرمان محسوب می‌شود، با هدایت مس نوین قصد دارد یک اتفاق تاریخی را در این باشگاه رقم زده و آنها را به لیگ دسته دوم برساند. جایی که البته اکبر میثاقیان که تجربه بالایی در صعود به همراه تیم‌ها در کارنامه دارد، با هدایت ویستاتوربین مدعی، در خانه به دنبال برد بود. این دیدار پربرخورد و فیزیکی که با جنجال‌های زیادی نیز همراه بود در نهایت با تساوی یک - یک دو تیم خاتمه یافت. 

 

 

1594998

 

 

هر دو تیم در این دیدار صاحب موقعیت‌های زیادی شدند و البته اکبر میثاقیان همانند بازی قبلی اعتقاد داشت داور نسبت به تیمش نامهربان بوده و پیش از گل حریف، آنها با خطای روی بازیکن این تیم صاحب موقعیت شده بودند و همان توپ در نهایت به گل مس نوین تبدیل شده بود. به جز این صحنه، روز شلوغ و پرجنب و جوش اکبر میثاقیان در جلوی محوطه فنی به صحنه دیگری نیز مربوط می‌شد که اعتقاد داشت داور از اعلام خطای پنالتی به سود تیمش خودداری کرده است. سرمربی باتجربه و مشهدی ویستاتوربین که در بازی قبلی نیز داور از اعلام یک خطای واضح پنالتی به سود تیمش خودداری کرده بود، بارها نسبت به تصمیمات داوری در این بازی نیز اعتراض داشت که در نهایت منجر به اخراج امجد شکوه مقام، دستیار وی در این دیدار شد. 

 

 

1595000

 

 

فرزاد حسین خانی، سرمربی مس نوین در این بازی به دلیل محرومیت از روی سکوها شاهد نمایش تیمش بود و به هدایت شاگردانش می‌پرداخت. آنها با دستیابی به یک تساوی ارزشمند خارج از خانه، با توجه به یک بازی عقب افتاده‌ای که برابر سپیدرود پیش رو دارند، همچنان امیدوار هستند تا بتوانند در فاصله 10 هفته مانده به پایان رقابت‌ها، شانس حضور در لیگ دسته اول را برای خود شکل دهند. در این بازی امین کاظمیان برای مس نوین موفق به گلزنی شد و در سوی دیگر هم مصطفی بهزادپور، بازیکن تکنیکی ویستاتوربین در ثانیه‌های پایانی بازی را به تساوی کشاند.

 

در جدول رده بندی، شهرداری همدان صدرنشین است و ویستاتوربین در رتبه سوم و مس نوین هم در رده پنجم در جستجوی دستیابی به امتیازات باقی مانده برای صعود به لیگ آزادگان قرار دارند.

 

 

 

1594993

 

ویستاتوربینی‌ها که در بازی رفت نیز با بدشانسی از دستیابی به امتیاز دور مانده بود، اینچنین بعد از تساوی نیز نارضایتی خود بابت نتیجه را نشان دادند و باید دید میثاقیان در ادامه راه چه شرایطی را برای صعود و حضور در جمع مدعیان دنبال خواهد کرد.

 

 

1594994

 

حسین امیدی، داور این بازی روز پرماجرایی را با نیمکت هر دو تیم و خصوصا اکبر میثاقیان پشت سر گذاشت. جایی که میثاقیان اعتقاد داشت علیرغم میزبانی در این جدال، تیمش از نظر داوری با مشکل مواجه شده است.

 

 

1594995

 

داور بازی در نهایت ترجیح داد در این بازی یکی از کمک‌های ویستاتوربین و میثاقیان (امجد شکوه مقام) را اخراج کند.

 

 

1594996

 

بازی پربرخورد دو تیم و میل به دستیابی به سه امتیاز در نهایت راه به جایی نبرد و مدعیان صعود از این گروه به تساوی رضایت دادند.

 

 

 

1594997

 

آرمان شهداد نژاد در تقابل با حمله وران ویستاتوربین روز پرکاری را پشت سر گذاشت و در نهایت تنها ضربه تمام کننده مصطفی بهزادپور او را از دستیابی به هدف کلین شیت در این بازی ناکام گذاشت.

 

 

1594999

 

صحنه‎ مشکوکی که میثاقیان اعتقاد داشت حریف پیش از دستیابی به گل روی بازیکن تیمش مرتکب خطا شده است و البته با نظر داور با ادامه بازی همراه شد.

 

 

1595008

 

رضا جبارنژاد نیز بعد از دو بازی کلین شیت دروازه‌اش در این جدال باز شد و نتوانست مقابل مس نوین قفل دروازه‌اش را حفظ کند. میثاقیان البته امیدوار است گلر آماده این روزهای تیمش رد ادامه مسیر با عملکرد موفق خود، در مسیر صعود به این تیم کمک کند.

دیدگاه‌ها