کد خبر : 1751685 | 06 اردیبهشت 1400 ساعت 11:40 | 66.8K بازدید | 0 دیدگاه

من پاس گل داده بودم 

دروازه‌بان شگفتی ساز قرار است فوروارد بازی کند

در بازی های این هفته ی لیگ 2 و در بازی شهید قندی یزد – نفت امیدیه که با نتیجه مساوی دو بر دو پایان یافت شاهد یک اتفاق جالب و کم نظیر بودیم.

دروازه‌بان شگفتی ساز قرار است فوروارد بازی کند 

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که بازی می رفت با نتیجه دو بر یک به سود نفت امیدیه خاتمه یابد حمید عرفانی یزد دروازه بان تیم شهید قندی روی سانتر جواد رمضانی با ضربه سر دروازه تیم نفت امیدیه را باز کرد تا بازی با نتیجه مساوی دو بر دو خاتمه یابد. 

 

به همین بهانه دقایقی کوتاه با دروازه بان 34 ساله فوتبال یزد صحبت کردیم. دروازه بانی که فصل گذشته به همراه مس رفسنجان قهرمان لیگ یک شد و به لیگ برتر صعود کرد و در تیم هایی چون ملوان – مس کرمان – ذوب آهن – استیل آذین – آلومینیوم اراک و... سابقه ی حضور و بازی دارد. 

 

*چه گل قشنگی زدی، قبلا هم در بازی های رسمی گل زده بودی ؟ 
در بازی های رسمی نه ولی در تمرین چرا. دو سه روز قبل از بازی اتفاقا مربی دروازه بان ها برای ما سانتر می کرد که گلزنی کنیم. یکی از دروازه بان ها  تو دروازه می ایستاد و دروازه بان بعدی مهاجم می شود و بعد جاها با هم تغییر می کرد. اتفاقا در این تمرین بارها و بارها گل زدم. 

 

*چه شد که در آن صحنه تصمیم گرفتی جلو بکشی؛ رضا حسن زاده سرمربی تیم مانع نشد؟ 
 ثانیه های پایانی بازی بود. آقا رضا را پیدا نکردم اما رو به نیمکت کردم و گفتم من رفتم جلو. دست بلند کردن که برو. دیگر فرقی نمی کرد. چه دو بر یک می باختیم و چه 3-1. خدا را شکر. خدا کمک کرد و من گل زدم و بازی دو – دو شد. 

 

*جواد رمضانی دقیقا پاس را روی سر تو فرستاد؛ آیا می دانست که خوب ضربه سر می زنی؟ 
خب اول ما صاحب ضربه خطا شدیم. که توپ ارسال و بلوک شد و به اوت رفت. تصورم بر این بود که اوت را بلند می فرستند و شاید اگر توپ اوت بلند فرستاده می شد به من نمی رسید چرا که من کمی دورتر نسبت به دروازه جایگیری کرده بودم تا فرصت بازگشت به عقب را داشته باشم. در زمانی که صاحب ضربه خطا شدیم و توپ در رفت و برگشت بلوکه شد من در جای خود ایستادم تا روی ضربه جدید هم شانس خود را برای گلزنی آزمایش کنم. اوت را بچه ها کوتاه زدند. جواد رمضانی برای من سانتر کرد و من هم قبل از اینکه مدافع حریف برسد توپ را قطع کردم و توپ راهی دروازه شد. خدا را شکر. لطف خدا بود. 

 

*خب آقا رضا بعداز بازی چی گفت؟ 
اول فکر نمی کرد من گل زده باشم. فکر می کرد که توپ یکضرب راهی دروازه حریف شده است. فردای بازی در تمرین ریکاوری از من تشکر کرد. اینکه چرا صحنه را ندید به من گفت اعصابش به خاطر نتیجه بازی بهم ریخته بود و تمرکز لازم را نداشت و در آن صحنه تصور کرد توپ یکراست راهی دروازه حریف شده است. 

 

1595160

 

*چقدر خوب به توپ ضربه زدی! مثل یک مهاجم کلاسیک. 
من خیلی دوست دارم در پست فوروارد بازی کنم. قبلا به خودم می گفتم دو سه سال آخر فوتبال پست خود را تغییر می دهم و در نقش فوروارد به میدان می روم. در تمرینات و در بازی های دستگرمی هم در درون دروازه نمی ایستم. اینطور میخواهم بگویم گل زدن را دوست دارم. قبلا اتفاق نیافتاده بود که در بازی های رسمی گل بزنم اما پاس گل داده بودم. خدا را شکر که در این صحنه توپ را تبدیل به گل کردم و بازی مساوی شد. 

 

*فصل گذشته تیم شهید قندی یزد شرایط بهتری برای صعود در جدول رده بندی داشت. اما این فصل کارتان سخت است. 
من فصل گذشته در مس رفسنجان بازی می کردم. این فصل به خاطر مشکلات خانوادگی به تیم شهید قندی آمدم. بچه ی یزد هستم. ما در نیم فصل امتیازات زیادی را از دست دادیم. البته خوب بازی می کردیم و در هر بازی 5-6 موقعیت گل ایجاد می کردیم که از آنها استفاده لازم را نمی کردیم و از طرفی گل های بدی می خوردیم. به واقع بخت با ما یار نبود. از زمانی که آقای حسن زاده سرمربی تیم شده تیم منسجم تر شده. با تیم دوم فاصله داریم اما هفته به هفته پیش می رویم و امیدواریم در پایان فصل اتفاق خوبی برای همه اعضای تیم رخ دهد و مردم یزد هم خوشحال شوند. اگر هم نشد که صعود کنیم فوتبال ادامه دارد چه من در تیم باشم و چه نباشم. 

 

*برای گلزنی به عنوان دروازه بان الگوی خاصی هم داری؟ 
نه. اما عاشق گل زدن هستم. اگه شرایط مهیا می شد دوست دارم مهاجم شوم. آقا رضا نمی دانم به شوخی یا جدی در تمرینات بهم گفت شاید در بعضی از بازی ها از تو در پست فوروارد استفاده کنم. در تمرینات و در بازی های دستگرمی در نقش فوروارد بازی می کنم و گل می زنم. این علاقه ی ذاتی من است و از کسی الگوبرداری نکرده ام.

دیدگاه‌ها