کد خبر : 1751830 | 06 اردیبهشت 1400 ساعت 22:29 | 5.8K بازدید | 3 دیدگاه

آرمان گهر 2- استقلال خوزستان 0

لیگ یک/ شکست بدموقع استقلال خوزستان در سیرجان

تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان موفق شد دریک دیدار خانگی از سد استقلال خوزستان عبور کند.

لیگ یک/ شکست بدموقع استقلال خوزستان در سیرجان

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ دسته یک امشب دو تیم آرمان گهر سیرجان و استقلال خوزستان مصاف یکدیگر رفتند که در پایان آرمان گهر سیرجان موفق شد با دو گل عبدالرضا زارعی و مرتضی حسین زاده موفق شد از سد استقلال خوزستان دوم جدولی عبور کند.


در نیمه اول این دیدار گلی از خط دروازه‌ها عبور نکرد اما در نیمه دوم شاگردان قاسم شهبا دست‌به‌کار بزرگی زدند و ابتدا توسط عبدالرضا زارعی به گل اول این دیدار دست یابند. زارعی با یک ضربه سر دیدنی از میان چند مدافع خوزستانی توانست قفل دروازه یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر را باز کند.


در ادامه درحالی‌که تصور می‌شد شاگردان خلیفه اصل بتوانند بازی را به‌تساوی بکشند، اما بازهم این سیرجانی‌ها بودند که توانستند این بار در دقیقه 82 توسط مرتضی حسین زاده گل دوم را بزنند تا آن‌ها به یک برد بسیار باارزش دست پیدا کنند.


این در حالی است که استقلال خوزستان می‌توانست با پیروزی در این دیدار اختلاف امتیاز خود را در صدر جدول با مس کرمان به یک امتیاز کاهش دهد اما اکنون با احتساب این نتیجه مس کرمان با 4 امتیاز بیشتر و یک بازی کمتر شرایط بسیار خوبی را در صدر جدول تجربه می‌کند.


️آرمان گهر سیرجان با این برد شیرین ۲۷ امتیازی شد و با قرار گرفتن در جایگاه دوازدهم شرایط خود را در جدول بهبود ببخشید، استقلال خوزستان هم ۳۷ امتیازی و در رده دوم جدول باقی ماند.

دیدگاه‌ها