کد خبر : 1751836 | 06 اردیبهشت 1400 ساعت 22:40 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال ملاثانی 1 شهرداری آستارا 0؛ 

لیگ‌یک/ طلسم آستارایی‌ها روی امتیاز 31

تیم فوتبال شهرداری آستارا که پس از جدایی پایان رافت اصلا شرایط خوبی ندارد، یک شکست دیگر در کارنامه اش ثبت شد.

لیگ‌یک/ طلسم آستارایی‌ها روی امتیاز 31

به گزارش "ورزش سه"، هفته بیست و دوم رقابت های لیگ دسته اول با برگزاری 4 مسابقه در شهرهای مختلف پیگیری شد و در یکی از این مسابقات تیم فوتبال استقلال ملاثانی در ورزشگاه تختی از شهرداری آستارا میزبانی کرد.


تک گل سه امتیازی این مسابقه برای آبی پوشان خوزستانی توسط علا خلف زاده به ثمر رسید و تا پایان همین نتیجه پابرجاماند تا شاگردان ابراهیم اشکش 27 امتیازی شوند و ضمن قرار گرفتن در رتبه 13 ام جدول رده بندی، فاصله خود را با تیم های پایین تر از خود افزایش دهند.


در سوی دیگر این مسابقه شهرداری آستارا قرار داشت و آنها که توانسته بودند در پایان هفته هفدهم با 31 امتیاز قهرمان نیم فصل اول مسابقات لقب بگیرند، پس از جدایی پایان رافت و برخی بازیکنان تیم نظیر آرش افشین روند نزولی آنها با شیب زیادی آغاز شده و طی 5 مسابقه اخیر 5 شکست را تجربه کرده اند، تا همچنان در امتیاز 31 باقی مانده باشند و با سقوطی عجیب رتبه دهم جدول رده بندی را در اختیار دارند.

 

مدیران شهرداری آستارا که به تازگی احمد جمشیدیان بازیکن سابق سپاهان را جانشین پایان رافت کرده اند، امیدوارند در ادامه این روند نزولی تغییر کند و تیمشان که امسال در رقابت های لیگ یک حاضر شده، سال بعد هم در این مسابقات حضور داشته باشد.

دیدگاه‌ها