کد خبر : 1751841 | 06 اردیبهشت 1400 ساعت 23:05 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

نود ارومیه 0 مس کرمان 0؛

لیگ‌یک/ اختلاف در صدر به 5 رسید

شاگردان مهاجری در ارومیه به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا نکردند و با یک امتیاز به خانه باز خواهند گشت.

لیگ‌یک/ اختلاف در صدر به 5 رسید 

به گزارش "ورزش سه"، در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ دسته یک دو تیم نود و مس در ارومیه به مصاف هم رفتند که این مسابقه در پایان 5+90 دقیقه تلاش دو تیم با تساوی بدون گل خاتمه یافت.


تیم های نود ارومیه و مس کرمان در حالی در نیمه اول به تساوی بدون گل دست یافتند که بازی موقعیت های گل زیادی در خود نداشت و در دقایقی مس کرمان و در دقایقی نیز نود بیشتر حاکم بر جریان بازی بودند تا در کل دو تیم بازی متعادلی به نمایش بگذارند. در نیمه دوم هم به جز یکی دو موقعیت خوبی که روی دروازه ها ایجاد شد، شاهد موقعیت دیگری در این مسابقه که بیشتر در میانه زمین توپ در جریان بود، نبودیم.


پیروزی دو تیمی که یکی برای لیگ برتری شدن تلاش می کند و دیگری می خواهد از سقوط فرار کند، می توانست شرایط به مراتب بهتری برای شاگردان مهاجری و عباس عزیزی با توجه به نتایجی که رقبای آنها کسب کردند، رقم بزند ولی این اتفاق رخ نداد.


با این حال همین یک امتیاز با توجه به شکست غیرمنتظره استقلال خوزستان در سیرجان مقابل آرمان گهر، اختلاف کرمانی ها با تیم دوم جدول را به عدد 5 رساند و در پایین جدول نیز نود ارومیه با یک امتیازی که از مصاف برابر صدرنشین مسابقات در خانه دشت کرد، 19 امتیازی شد  و با امیدواری به بازی های آینده نگاه می کند.

دیدگاه‌ها