کد خبر : 1751895 | 07 اردیبهشت 1400 ساعت 10:01 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

به من ایراد می گیرند که چرا اعتراض نمی کنی! 

عاشوری: امیدوارم اشتباهات داور سهوی بوده باشد

بادران در شبی که می توانست با عبور از سد هوادار به رده ی دوم جدول صعود کند این فرصت را از دست داد و با نتیجه دو بر صفر شکست خورد.

عاشوری: امیدوارم اشتباهات داور سهوی بوده باشد 

به گزارش "ورزش سه"، این بازی حواشی ای نیز به دنبال داشت. بطوریکه بازی 11 دقیقه متوقف شد و اعتراض بادران به خطایی بود که منجر به گل نخست تیم هوادار شد و هم چنین اخراج حمید کاظمی در دقایق ابتدایی نیمه دوم. به همین بهانه صحبت های محسن عاشوری، سرمربی تیم بادران را می خوانیم: 

 

*ظاهرا به عملکرد داور در این بازی خیلی معترض بودید. هم شما و هم همه ی  اعضای نیمکت بادران! 

افرادی که در فوتبال هستند و من را می شناسند به نحوه کارم آشنایی دارند. بیشتر مدیرانی که با آنها کار کرده ام این ایراد را از من می گیرند که چرا در قبال اشتباهات داوری اعتراض نمی کنم. همه دیدند بازی ما با هوادار بار فنی نداشت و فقط تحت تاثیر سوت های اشتباه سهوی و یا عمدی داور قرار گرفت. من معمولا نسبت به این اشتباهات و اتفاقات خوشبین هستم و تا زمانی که چیزی اثبات نشود در مورد آن صحبت نمی کنم اما در بازی با هوادار آنقدر به اشتباه سوت زده شد که ذهن آدم مشغول می شود یا داور، داور ضعیفی بود و نتوانست بازی را مدیریت کند یا اصلا داور قوی بود اما در مدیریت بازی ناتوان بود و نتوانست به خوبی بازی را مدیریت کند. به محض اینکه دو بازیکن می خواستند به همدیگر نزدیک شوند داور سوت می زد و این بیشتر در زمانی صورت می گرفت که ما مالک توپ بودیم.امیدوارم در این نوع قضاوت عمدی در کار نباشد داوران ما داورهایی هستند که نسل شان تغییر کرده و جوان شده اند.

 

 

*اخراج حمید کاظمی در ابتدای نیمه ی دوم کار رابرای شما به منظور جبران نتیجه سخت کرد؛ آیا اینطور نبود؟ 
من صحنه اخراج حمید کاظمی را ندیدم ولی فکر می کنم بازیکن حریف بزرگنمایی کرد. قرار بود داور چهارم در آن صحنه داور وسط را کمک کند تا تصمیم درست گرفته شود. بعدا نیز متوجه شدم که اصلا آن صحنه کارت قرمز نداشت و نباید بازیکن ما اخراج می شد به هر حال بازی تمام شد و ما نتیجه را واگذار کردیم اما هیچ کس از بازی لذت نبرد. امیدوارم سازماندهی فوتبال ما شکل بهتری بگیرد تا هر کس وظیفه خودش را انجام دهد.بازیکنان تیم ما جوان هستند و پس از دریافت گل و درگیری های بازی تحت فشار قرار گرفتند و آن فوتبالی که باید بازی می کردیم را نتوانستیم ارائه دهیم . با این وجود بازیکنانم خیلی زحمت کشیدند ما این بازی را مثل بازی های اخیر فراموش می کنیم. شرایط جدول تغییر نکرده است باید ریکاوری کرده و خودمان را برای بازی های بعدی آماده کنیم.

دیدگاه‌ها