کد خبر : 1752022 | 07 اردیبهشت 1400 ساعت 22:21 | 7.5K بازدید | 2 دیدگاه

قشقایی شیراز یک - شاهین بوشهر صفر 

لیگ یک / شاهین باخت تا مدعی نشود

یکی از دیدارهای باقی مانده هفته بیست و دوم لیگ یک که در شیراز در حال برگزاری بود به پایان رسید و برنده این بازی قشقایی شیراز بود.

لیگ یک / شاهین باخت تا مدعی نشود 

به گزارش "ورزش سه"، بازی امشب یک فرصت خوب برای شاهین شهرداری بوشهر بود تا با رساندن شمار امتیازات خود به عدد 34 در فاصله سه امتیازی با تیم دوم جدول به جمع مدعیان ملحق شود اما میزبان بازی را با یک گل به سود خود به پایان برد تا 24 امتیازی شود و شانسش برای بقاء در جدول بازی ها بیشتر شود. 

 

قشقایی که نزدیک ترین تیم به منطقه ی خطر است برای پیروزی در این بازی دوندگی بی امانی داشت و اجازه نداد بازیکنان تیم مهمان فرصت زیادی برای جولان پیدا کنند. ضمن اینکه در یکی از موقعیت ها به گل رسید تا به سه امتیاز ارزشمند و حیاتی دست یابد. تلاش های تیم شاهین بعد از دریافت گل برای به تساوی کشاندن بازی نتیجه ای نداد و در نهایت قشقایی پیروز شد. سوت پایان بازی از سوی داور بدین معنی بود که شاهین شهرداری بوشهر با مربیگری داوود مهابادی یک فرصت خوب را برای مدعی شدن از دست داد. آنهم در هفته ای که همه تیم های مدعی در بالای جدول امتیاز از دست دادند. از مس کرمان گرفته تا استقلال خوزستان و بادران تهران.

دیدگاه‌ها