کد خبر : 1752034 | 07 اردیبهشت 1400 ساعت 23:18 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

چوکا تالش 2 – رایکا بابل صفر 

لیگ یک/ شاگردان پاشازاده نیمه اول کار را تمام کردند

دیدار پایانی هفته ی بیست و دوم لیگ یک با برتری چوکای تالش به پایان رسید.

به گزارش "ورزش سه"، چوکا که یکی از سه گزینه ی سقوط به دسته پایین تر به حساب می آید و به بهانه بقاء در جدول بازی ها مهدی پاشازاده را در اختیار گرفته است در استادیوم سردار جنگل رشت بازی را تهاجمی آغاز کرد و بعد از حملات پراکنده ای که داشت سرانجام در دقیقه 38 صاحب ضربه پنالتی شد که علی امیری باتجربه پشت ضربه پنالتی ایستاد و آنرا به گل تبدیل کرد. بعد از این گل باز هم چوکا به بازی تهاجمی خود ادامه داد تا جایی که دو دقیقه بعد مهدی محمد یاری بازیکن جوان چوکا این تیم را به گل دوم رساند. بازیکنی که در نیم فصل نخست عضو باشگاه بادران بود و بهمراه تیم امید این باشگاه نایب قهرمانی در مسابقات امیدهای تهران را تجربه کرد. 

 

 

1595715

 

 

نیمه ی اول با همین نتیجه به پایان رسید. در نیمه ی دوم چوکا سعی در اداره بازی داشت و در منطقه دفاعی هم پرتعداد بود تا گلی را دریافت نکند که این ایده را در سایه ی حملاتی که روی دروازه حریف تدارک می دید، به خوبی به اجراء گذاشت تا در پایان بازی برنده از میدان خارج شود. چوکا با وجود برتری در این دیدار از جمع نامزدهای سقوط خارج نشد به این دلیل که قشقایی هم در خانه از سد شاهین شهرداری بوشهر گذشت. اما این بازی نشان داد عزم چوکا برای جدا شدن از تیم های نامزد سقوط به دسته ی پایین تر جزم است و باز هم می خواهد در دسته اول باقی بماند. ادامه ی این روند به طور حتم مهدی پاشازاده و شاگردانش را به هدف خواهد رساند. 

 

1595714

 

از حواشی این دیدار می توان به قطع بازی به دلیل قطع برق استادیوم سردار جنگل رشت اشاره کرد. نور این استادیوم همانند خیلی از استادیوم های دسته اولی برای بازی در ماه مبارک رمضان کافی نیست. ضمن اینکه این نتیجه تیم رایکا را در هفته های آتی برای ماندن در جمع تیم های دسته اولی تهدید خواهد کرد. در حالی که در زمان نادر دست نشان فقید  تیم ارایه گر بازی های بهتری در برابر حریفان بود و بهتر از این ها نتیجه می گرفت.

 

1595713

دیدگاه‌ها