کد خبر : 1752434 | 09 اردیبهشت 1400 ساعت 21:32 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

در پاسخ به ادعاها؛

ساکا: نمی‌توانم به تنهایی کاری برای آرسنال بکنم

بوکایو ساکا، ستاره جوان توپچی ها، تبدیل به یکی از مهره های کلیدی در برنامه های حال حاضر و آینده آرسنال شده است اما می خواهد تا از فشارهای مضاعف اجتناب کند.

ساکا: نمی‌توانم به تنهایی کاری برای آرسنال بکنم

به گزارش "ورزش سه"، بوکایو ساکا با رد این ادعا که او در 19 سالگی تمام بار تیم آرسنال را به دوش می کشد، تاکید کرد که فوتبال یک ورزش تیمی است و او برای موفقیت نیاز به کمک هم تیمی هایش دارد.

این ستاره جوان که محصول آکادمی آرسنال است، با وجود سن کمی که دارد روز به روز مسئولیت های بیشتری را در این تیم بر عهده می گیرد.

درخشش ساکا در آرسنال با عقد قراردادی جدید به خوبی مورد توجه و قدردانی قرار گرفته است، اما این بازیکن ملی پوش انگلیسی قصد دارد تا از وارد آمدن فشار بیشتر بر شانه های جوان خود جلوگیری کند.

 

1596251

 

ساکا درباره نقشی که در آرسنال به عهده دارد گفت: "من از بیرون فشاری حس نمی کنم. همیشه دوست داشتم که جسارت بازی کردن را داشته باشم، جسارت اینکه همان بازیکنی باشم که وقتی همه کم فروغند، به چشم می آید!

فکر نمی کنم که من آن بازیکنی باشم که آرسنال را به دوش می کشد. در فوتبال یازده بازیکن وجود دارد. فکر نمی کنم که می توانم به تنهایی همه کار انجام دهم. این یک بازی تیمی است."

 

فصل 21-2020 برای آرسنال یک فصل ناموفق و متزلزل دیگر بود و توپچی ها اکنون در رده دهم جدول لیگ برتر قرار دارند. با این وجود ساکا یکی از بازیکنانی است که به تازگی قرارداد خود با توپچی ها را تمدید کرده است و از این تصمیم خود بسیار راضی است.

 

1596250

 

ساکا درباره تمدید قراردادش با آرسنال تا سال 2024 افزود: "برای من موضوع فقط این بود که فکر کنم برای حرفه ام چه تصمیمی بهتر است و احساس کردم که ادامه بازی برای آرسنال بهترین تصمیم است."

آرسنال امشب در نیمه نهایی لیگ اروپا با ویارئال دیدار می کند و ساکا و هم تیمی هایش از اعتماد به نفس زیادی پیشاپیش این بازی برخوردارند.

ساکا درباره بازی امشب اضافه کرد: "لیگ اروپا برای من، برای هواداران و باشگاه خیلی مهم است. موفقیت در این رقابت ها به معنای بازگشت به چمپیونزلیگ در فصل بعد است. آرزوی هر بچه ای بازی در چمپیونزلیگ و بازی در بزرگترین مسابقات دوران حرفه ای ات است."

دیدگاه‌ها