کد خبر : 1752528 | 10 اردیبهشت 1400 ساعت 10:15 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

پس از پیروزی برابر توپچی‌ها؛

امری: پنالتی آرسنال پنالتی نبود

اونای امری، سرمربی سابق آرسنال و سرمربی فعلی ویارئال، پس از شکست تیم سابق خود درباره این بازی صحبت کرد.

امری: پنالتی آرسنال پنالتی نبود

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته ویارئال با شایسنگی توانست آرسنال را در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا با نتیجه 2-1 شکست دهد. اونای امری از تقدیم یک ضربه پنالتی به توپچی ها عصبانی بود اما باور دارد که شاگردانش می توانند کار را تمام کرده و به فینال صعود کنند.

سرمربی ویارئال از تلاش های تیمش در پیروزی برابر آرسنال تمجید کرد اما از تصمیم داور در اعلام ضربه پنالتی به سود توپچی ها که منجر به یک گل بسیار ارزشمند در خانه حریف شد، ابراز تاسف کرد.

در دقیقه 73 بازی ساکا که پا به توپ وارد محوطه جریمه ویارئال شده بود، با خطای تریگروس سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد تا نیکلاس په‌په تک گل آرسنال را در این بازی به ثمر برساند.

 

1596463

 

امری گفت: "آن پنالتی، پنالتی نبود. ما شایسته این پیروزی بودیم."

سرمربی سابق توپچی ها در کنفرانس مطبوعاتی خود تاکید کرد که تصمیم داور "یک اشتباه خیلی مهم داوری و همچنین VAR بود."

 

1596462

 

سرمربی اسپانیایی که در دوره قبلی حضور خود در لالیگا سویا را به هت تریک قهرمانی در لیگ اروپا رسانده است، اضافه کرد که در بازی برگشت هفته آینده در شمال لندن، انتظار خواهد داشت تیمش باز هم به همین شکل بازی کند، هرچند که آنها نتوانستند در خانه به گل های نیمه اول خود اضافه کنند.

امری گفت: "شانس هایی برای زدن گل سوم داشتیم و برنامه ما هم همین بود. در لندن هم با همین برنامه بازی خواهیم کرد، اینکه جریان بازی را کنترل کنیم و شخصیت خودمان را نشان دهیم.

ما امروز برنامه داشتیم که پیروزی را به دست بیاوریم و توانستیم به هدف خود برسیم. این یک پیروزی است و به ما اجازه می دهد که در بازی برگشت نیز به کار خود ادامه دهیم. ما باید به آنجا برویم و گل بزنیم."

 

1596461

 

اونای امری در بازگشت به لندن جایی برای احساساتی شدن درباره تیم سابقش که چند ماه پس از رساندن آنها به فینال لیگ اروپا عذرش را خواستند، ندارد. سرمربی ویارئال می داند که با شکست توپچی ها امیدهای تیم خود به موفقیت در فینال را افزایش خواهد داد.

ویارئال در حال حاضر در رده هفتم جدول لالیگا قرار دارد که به این ترتیب آنها می توانند به لیگ تازه ایجاد شده کنفرانس اروپا راه پیدا کنند. این در حالی است که به نظر می رسد آرسنال فصل آینده حضور در فوتبال اروپا را کاملا از دست بدهد، مگر اینکه بتواند قهرمان لیگ اروپا شود و حضور خود در چمپیونزلیگ را قطعی کند.

 

دیدگاه‌ها