کد خبر : 1752701 | 11 اردیبهشت 1400 ساعت 01:48 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

امید؛ هدیه هازنهوتل به کلوپ و توخل

توقف لستر مقابل ساوتهمپتون ده‌نفره

شاگردان برندن راجرز در شرایطی که حریف‌شان 80 دقیقه ده نفره بازی می‌کرد، نتوانستند به پیروزی برسند و دو امتیاز حیاتی در راه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را از دست دادند.

توقف لستر مقابل ساوتهمپتون ده‌نفره

به گزارش "ورزش سه" در شب آغازین هفته سی و چهارم لیگ برتر فوتبال انگلیس تیم لسترسیتی میهمان ساوتهمپتون بود؛ شاگردان راجرز برای تثبیت جایگاه سوم خود و برداشتن گامی بلند به سوی سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نیازمند سه امتیاز این جدال بودند. همه چیز بر وفق مراد شاگردان راجرز آغاز شد و روی فرار جیمی واردی، وسترگارد مدافع ساوتهمپتون او را متوقف کرد و در دقیقه 10 با کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شد تا خیلی زود حریف لستری‌ها ده نفره شود.

 

با اخراج وسترگارد، لسترسیتی به دنبال گل برتری بود و آن‌ها فشار سنگینی روی دروازه حریف وارد کردند اما در نیمه اول جدال دو تیم برنده نداشت و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید؛ روی یک غافلگیری در دقیقه 61 و اعلام ضربه پنالتی به سود ساوتهمپتون به دلیل خطای کسپر اشمایکل، وارد پروس توانست گل اول را برای تیمش به ثمر برساند تا شاگردان راجرز علی‌رغم برتری نفری در زمین در آستانه شکستی غیرمنتظره قرار گیرند.

 

1596850

 

با این‌حال حملات لستری‌ها ادامه یافت تا این‌که در دقیقه 68 روی سانتر ایهناچو، ایونز مدافع پیش‌تاخته روباه‌ها توانست گل تساوی را وارد دروازه حریف کند و فشار بی‌امان شاگردان راجرز برای رسیدن به گل برتری در 20 دقیقه پایانی بازی روی دروازه ساوتهمپتون با مقاومت خط دفاعی این تیم همراه شد و توپی دیگر از خط دروازه آن‌ها نگذشت تا بازی با نتیجه تساوی و تقسیم امتیازات به پایان برسد.

 

با این تساوی با 63 امتیاز در جایگاه سوم جدول باقی ماند و حالا با یک بازی بیشتر نسبت به چلسی، فاصله‌ای پنج امتیازی با این تیم دارد؛ از نکات جالب‌توجه این مسابقه می‌توان مالکیت 71 درصد لستری‌ها و هم‌چنین 23 شوت آن‌ها سوی دروازه ساوتهمپتون اشاره کرد.

 

دیدگاه‌ها