کد خبر : 1752814 | 11 اردیبهشت 1400 ساعت 17:26 | 38.7K بازدید | 2 دیدگاه

پیرلو: برای پسرم خیلی ناراحت هستم

آندره آ پیرلو، سرمربی یوونتوس، به توهین های اخیر در صفحات اجتماعی به پسرش واکنش نشان داد.

پیرلو: برای پسرم خیلی ناراحت هستم

به گزارش "ورزش سه"، نتایج پرنوسان یوونتوس در هفته‌های اخیر باعث شده که کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا توسط این تیم در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد. یووه فردا در یک بازی حساس به مصاف اودینزه خواهد رفت و برای امیدوار ماندن به کسب سهمیه محکوم به پیروزی در این مسابقه است.

 

آندره آ پیرلو، سرمربی یوونتوس، پیش از این بازی درباره شایعاتی که پیرامون برکناری او از هدایت این تیم مطرح می‌شود گفت: " من کاملا خوب هستم و روز گذشته با مالکان باشگاه صحبت کردم؛ همانطور که اغلب این اتفاق رخ می‌دهد و مطمئناً اولین بار نبوده است.

 

 

1596962

 

 

مثل همیشه ما با هم گپ زدیم و من باید بگویم که وقتی صحبت از کارم می شود نگران آن نیستم. من فقط شایعاتی از سمت شما خبرنگاران می شنوم و تنها روی کار خود متمرکز کرده ام. تحت تاثیر شایعات قرار نمی گیرم. من آنقدر روی کارهایی که باید انجام دهم متمرکز شده ام که وقتی برای خواندن روزنامه ها ندارم. من سالها در چنین فضایی بوده ام و می دانم که یک شخصیت آشنا بودن چه ویژگی هایی دارد.

 

تیم کاملاً آگاه است که این لحظه سختی محسوب می‌شود.  ما در این مورد صحبت کردیم. پنج بازی با 15 امتیاز برای کسب کردن وجود دارد. سپس فینال کوپا ایتالیا با آتالانتا. ما باید امتیازات لازم را برای حضور در لیگ قهرمانان کسب کنیم و در همه بازی‌ها به پیروزی برسیم. این مسئله از بازی فردا برابر اودینزه شروع می شود."

 

پیرلو درباره توهین هایی که به پسر او در صفحات اجتماعی وارد شده نیز گفت: "من برای پسرم ناراحت هستم زیرا او هیچ ربطی به این قضیه ندارد و به وی توضیح دادم که باید از این مسائل عبور کند. این یک مشکل اجتماعی است اما باید آن را از بین ببریم تا به سمت جهانی بهتر حرکت کنیم."

 

 

1596961

 

 

پیرلو همچنین درباره وضعیت خط حمله این تیم در مسابقه فردا گفت: " رونالدو کاملاً آرام و باانگیزه است و می داند که در چه لحظه خاصی قرار داریم. دیبالا در کنار رونالدو بازی خواهد کرد چرا که موراتا وضعیت خیلی خوبی ندارد. او دیروز از ناحیه ساق پا مصدوم شد و ما امروز وضعیتش را مورد بررسی قرار خواهیم داد. فردا در مورد حضور یا عدم حضور وی در لیست تصمیم گیری خواهیم کرد."

دیدگاه‌ها