کد خبر : 1752820 | 11 اردیبهشت 1400 ساعت 17:51 | 12K بازدید | 2 دیدگاه

پالاس ۰-۲ سیتی؛ نزدیک تر از همیشه به قهرمانی

منچسترسیتی با ارائه یک نمایش برتر موفق شد با دو گل کریستال پالاس را شکست داد.

پالاس ۰-۲ سیتی؛ نزدیک تر از همیشه به قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر انگلیس یعنی منچسترسیتی امروز در چارچوب هفته سی و چهارم مهمان کریستال پالاس بود که در پایان این بازی با نتیجه 2-0 به سود تیم مهمان خاتمه یافت.

 

منچسترسیتی کار را بهتر آغاز کرد و می توانست در دقیقه 10 توسط فران تورس به گل اول دست پیدا کند اما ضربه این ستاره اسپانیایی بعد از برخورد به مدافع پالاس راهی کرنر شد.

 

 

1596971

 

 

در دقیقه 21 سرخیو آگوئرو در در آستانه باز کردن دروازه کریستال پالاس قرار داشت اما ترجیح داد پاس دهد و این تصمیم خیلی موفقیت آمیز نبود زیرا توپ توسط مدافعان حریف برگردانده شد.

 

در دقیقه 36 منچسترسیتی توانست دروازه کریستال‌پالاس را باز کند اما گل گابریل ژسوس در موقعیت آفساید به ثمر رسیده بود تا توسط داور مسابقه مردود اعلام شود.
در ادامه نیمه اول نیز حملات منچسترسیتی بی‌ثمر بود تا دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

 

 

1596968

 

 

نیمه دوم هم با برتری منچسترسیتی آغاز شد و این تیم می توانست در دقیقه 53 توسط فران تورس به گل برتری دست پیدا کند اما ضربه این بازیکن در آستانه ورود به دروازه توسط مدافع پالاس برگردانده شد.

 

در دقیقه 58 بالاخره قفل دروازه کریستال‌پالاس شکسته شد. سرخیو آگوئرو روی پاس فوق العاده بنجامین مندی و با ضربه ای مهار نشدنی گلزنی کرد تا سیتی با یک گل پیش بیفتد.

 

 

1596970

 

 

در فاصله کمتر از یک دقیقه منچستر سیتی موفق شد گل دوم را وارد دروازه کریستال‌پالاس کند. این بار فران تورس در مصافی تک به تک دروازه حریف را باز کرد تا نتیجه 2-0 شود.

 

 

1596967

 

 

در دقیقه 62 منچسترسیتی تا آستانه به ثمر رساندن گل سوم نیز پیش رفت اما ضربه رحیم استرلینگ به پایه تیر دروازه برخورد کرد.

 

در ادامه بازی نیز و منچسترسیتی به طور کلی توپ و میدان را در اختیار داشت و چندین موقعیت روی دروازه کریستال پالاس ایجاد کرد اما هیچ کدام از آنها منجر به گل نشد تا مسابقه با همان نتیجه 2-0 به سود شاگردان پپ گواردیولا تمام شود. حالا قهرمانی منچستر سیتی در صورت شکست منچستر یونایتد در بازی فردا شب برابر لیورپول قطعی خواهد شد.

دیدگاه‌ها