کد خبر : 1752830 | 11 اردیبهشت 1400 ساعت 19:06 | 25.3K بازدید | 1 دیدگاه

گواردیولا: عاشق آگوئرو هستم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسسیتی به تمجید از عملکرد سرخیو آگوئرو پرداخته است.

گواردیولا: عاشق آگوئرو هستم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امروز با دو گل در خانه پالاس به برتری دست یافت و حالا در صورت پیروزی فردا شب لیورپول برابر منچستریونایتد می تواند قهرمانی در این فصل لیگ برتر را جشن بگیرد. سرخیو Hگوئرو بعد از مدت ها امروز در ترکیب ثابت سیتی موفق به گلزنی شد و پپ گواردیولا مدعی شد او می خواهد از آخرین روزهای حضور در ترکیب منچسترسیتی لذت ببرد.

 

پپ گواردیولا گفت: "بازی کردن بعد از لیگ قهرمانان همیشه سخت است. بازیکنانی که در پاریس بازی نکرده بودند امروز در زمین خودشان را نشان داده و این کار را خیلی خوب انجام دادند. در نیمه اول به مدتی زمان نیاز داشتیم، اما در نیمه دوم ما عالی بودیم و سبک حملات ما و کیفیت بازیکنان سرنوشت بازی مقابل پالاس را رقم زد.

 

1595095

 

شرایط چمن استادیوم به شکلی بود که بازیکنان نمی توانستند با ریتم همیشگی بازی کنند و نیاز داشتند تا با پاس های نه چندان زیاد به سمت فضاهای ایجاد شده در زمین حریف بروند. در نیمه اول شرایط ما کمی دشوار بود که این طبیعی است و شما اید صبور باشید، اما در نیمه دوم عملکرد بازیکنانم بسیار خوب بود.

 

درخشش سرخیو آگوئرو؟ چه گلی، چه بازیکنی، چه مردی. او می خواهد از آخرین بازی های خود در ترکیب سیتی لذت ببرد. من به عنوان یک شخص عاشق آگوئرو هستم، زیرا او انسانی فوق العاده است. بی تردید سرخیو اگوئرو برای دیدار سه شبه برابر پاری سن ژرمن آماده قرار گرفتن در ترکیب خواهد بود. حالا ما می توانیم به عنوان قهرمانی در لیگ برتر فکر کنیم و البته من نیم نگاهی به بازی فردا لیورپول برابر منچستریونایتد نیز خواهم داشت."

دیدگاه‌ها