کد خبر : 1752831 | 11 اردیبهشت 1400 ساعت 19:12 | 13K بازدید | 1 دیدگاه

آگوئرو: آماده دیدار مقابل PSG هستم

سرخیو آگوئرو، ستاره آرژانتینی سیتی برابر دیدار مقابل پاری سن ژرمن ابراز آمادگی کرد.

آگوئرو: آماده دیدار مقابل PSG هستم

به گزارش "ورزش سه"، امروز منچسترسیتی با برتری 0-2 در خانه پالاس در آستانه فتح لیگ برتر قرار گرفت و این امر در صورت برتری لیورپول در دیدار فردا شب مقابل یونایتد مسجل می شود. سرخیو آگوئرو که موفق به زدن گل دوم تیمش در این دیدار شد، از بازگشت به ترکیب ابراز آمادگی کرده و مدعی شد همیشه منتظر فرصت بازی کردن در ترکیب سیتی بوده است.

 

سرخیو آگوئرو گفت: "بالاخره توانستم بازی کنم و بسیار خوشحالم. مدتها بود که 90 دقیقه بازی نکرده بودم. گلزنی خوشحال کننده بود، زیرا شاید با همین گل بتوانیم لیگ برتر را فتح کنیم. ما منتظر فردا هستیم و البته هر مسابقه ای دشوار است، اما اگر لیورپول پیروز شود بهتر است.

 

1596981

 

بنجامین مندی همیشه سعی می کند به من پاس گل دهد و تمام چیزی که در محوطه لازم داشتم یک یا دو لمس توپ بود. سرانجام موفق به گلزنی شدم و از این بابت بسیار خوشحالم. امیدوارم بتوانم به همین ترتیب ادامه بدهم.

 

دیدار مقابل پاری سن ژرمن؟ همیشه آماده قرار گرفتن در ترکیب ثابت منچسترسیتی هستم و احساس خوبی دارم. در حال حاضر شرایط زانوی من مساعد است. فقط مثل امروز، منتظر فرصت بازی هستم. امیدوارم بازی کنم، اما اگر این اتفاق رخ نداد هم مهم نیست و من حامی و در کنار هم تیمی هایم برای این دیدار خواهم ماند. من بی نردید هر بازیکنی می خواهد در ترکیب قرار بگیرد، اما خواهیم دید که چه اتفاقاتی رخ خواهد داد."

دیدگاه‌ها