کد خبر : 1752848 | 11 اردیبهشت 1400 ساعت 20:20 | 20.7K بازدید | 1 دیدگاه

واکنش محمد صلاح به شایعات ترک لیورپول

محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، به شایعاتی که پیرامون آینده او مطرح می شود واکنش نشان داد.

واکنش محمد صلاح به شایعات ترک لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، محمد صلاح تا سال 2023 با لیورپول قرارداد دارد اما شایعاتی در رابطه با علاقه رئال مادرید و بارسلونا به این بازیکن باعث شده که ماندگار شدن او در جمع قرمزهای آنفیلد کاملاً با ابهام روبرو باشد؛ مسئله ای که اکنون با مصاحبه جدید ستاره مصری به آن دامن زده شده است.

 

 

1589523

 

 

محمد صلاح در مصاحبه ای با اسکای اسپورتس پیرامون شایعاتی که در رابطه با آینده او و احتمال ترک لیورپول مطرح می شود، گفت: "هیچکس در مورد چیزی با من صحبت نکرده است. من نمی‌توانم چیز زیادی در این مورد بگویم. هیچکس در این باشگاه در مورد چیزی با من صحبت نکرده است بنابراین من نمی‌دانم چه اتفاقی رخ می دهد."

 

ستاره مصری در عین حال می گوید که قصد دارد یک بار دیگر به جام لیگ برتر انگلیس دست پیدا کند. او در ادامه گفت: " من می خواهم دوباره یک جام لیگ برتر انگلیس به دست آورم و لیگ قهرمانان اروپا را هم فتح کنم. پیروزی یک چیز عالی است و من می خواهم بارها و بارها برنده شوم. کسب کردن جام ها بخشی از کار ما محسوب می شود."

 

 

1585898

 

 

گفتنی است لیورپول در این فصل نمایش ناامید کننده ای داشته و هم اکنون در رتبه ششم لیگ برتر انگلیس قرار گرفته و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا توسط این تیم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. این در حالی است که آنها اخیراً با شکست برابر رئال مادرید از چمپیونزلیگ نیز حذف شدند.

دیدگاه‌ها