کد خبر : 1752850 | 11 اردیبهشت 1400 ساعت 20:22 | 73.1K بازدید | 6 دیدگاه

پایان ناکامی‌های برایتون با جهانبخش

مهاجم ایرانی برایتون در جریان برتری تیمش مقابل لیدز یونایتد حضور تعویضی داشت.

پایان ناکامی‌های برایتون با جهانبخش

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال برایتون که علیرضا جهانبخش را مثل ۱۸ دیدار اخیرش در ترکیب نمی‌دید، از ساعت ۱۸:۳۰ امروز(به وقت ایران) در استادیوم فالمر مقابل لیدز یونایتد رده نُهمی قرار گرفت.

 

پاسکال گروس در دقیقه ۴۱ موفق به گلزنی برای برایتون شد و یاران جهانبخش به برتری یک نیمه‌ای مقابل لیدز یونایتد رسیدند که این اختلاف در دقیقه ۷۹ با گل دنی ولبک به دو گل افزایش یافت.

 

تیم برایتون که در چهار هفته اخیر لیگ جزیره دو مساوی و دو شکست داشت، امروز موفق شد به برتری ۲ بر صفر خانگی مقابل لیدز یونایتد  دست پیدا کند و به روند ناکامی‌هایش پایان بدهد.

 

یاران جهانبخش با کسب پیروزی برابر لیدز که هشتمین برد فصل آنها بود، ۳۷ امتیازی شدند و موقتا به رده چهاردهم جدول لیگ برتر انگلیس صعود کردند و از سوی دیگر با توجه به افزایش اختلاف امتیازی با فولام به ۱۰ امتیاز، امیدهایشان برای بقا در لیگ جزیره را افزایش دادند.

 

علیرضا جهانبخش، مهاجم ایرانی برایتون پس از حضور تعویضی در دیدار اخیرشان برابر شفیلد یونایتد، در مسابقه امروز هم از دقیقه ۸۱ به جای لئاندرو تروسارد وارد زمین شد که در این مدت کوتاه غیر از دو دریبل موفق، یک شوت، ۱۲ پاس صحیح و دو برتری در دوئل با بازیکنان حریف نتوانست کار ویژه‌ای انجام دهد.

دیدگاه‌ها