کد خبر : 1752866 | 11 اردیبهشت 1400 ساعت 22:24 | 24.5K بازدید | 1 دیدگاه

کروتونه 0 - 2 اینتر؛ فردا شب جشن قهرمانی؟

اینتر موفق شد در خانه کروتونه با دو گل کریستن اریکسن و اشرف حکیمی به برتری دست یابد.

کروتونه 0 - 2 اینتر؛ فردا شب جشن قهرمانی؟

به گزارش "ورزش سه"، اینتر امشب با کسب این سه امتیاز حالا در آستانه فتح اسکودتو قرار گرفته و در صورت پیروز نشدن آتالانتا در دیدار فردا شب این هدف بعد از یک دهه محقق خواهد شد.

 

در همان لحظات ابتدایی مسابقه و با پاس مارسلو بروزوویچ بود که استفانو سنسی با دروازه کروتونه تک به تک شد، اما ضربه زمینی این بازیکن خوب نبود و با عکس العمل کورداز همراه شد. در دقیقه 22 و با ارسال خوب استفانو سنسی بود که اینتر تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفت، اما روملو لوکاکو بدشانس بود و ضربه این بازیکن به دیرک دروازه کروتونه برخورد کرد.

 

دقایقی بعد اینتر باز هم فاصله ای تا زدن گل اول خود داشت، اما ابتدا ضربه روملو لوکاکو از درون محوطه به مدافعان کروتونه خورد و در ریباند نیز ضربه آکروباتیک لائوتارو مارتینز به بیرون رفت. در دقیقه 43 استفانو سنسی فرصت خوبی برای گلزنی لائوتارو مارتینز در محوطه فراهم کرد، اما این بازیکن نیز بدشانس بود و ضربه او نیز به دیرک کروتونه برخورد کرد.

 

در اوقات اضافی این بار خود سنسی با ضربه ای والی از درون محوطه جریمه دروازه کروتونه را تهدید کرد، اما کورداز باز هم به خوبی واکنش نشان داد تا نیمه نخست علیرغم برتری اینتر با تساوی بدون گل تمام بشود.

 

در دقایق ابتدایی نیمه دوم اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و اولین فرصت در دقیقه 59 برای اینتر ایجاد شد. ایستگاهی سنسی به دیوار برخورد کرد و در ریباند ضربه خود این بازیکن توسط کورداز مهار شد.

 

1597035

 

1597033

 

اما در دقیقه 68 اینتر بالاخره از حملات خود نتیجه گرفت و به گل اول این مسابقه دست یافت. روملو لوکاکو پشت محوطه با پاس رو به عقب کریستن اریکسن را صاحب موقعیت کرد و این ستاره دانمارکی با ضربه ای فوق العاده به گوشه دروازه موفق به زدن گل اول شد.

 

دقایقی بعد این بار ایوان پریشیچ با حرکت از سمت چپ و نفوذ به داخل می توانست خیلی زود برتری اینتر را دو برابر بکند، اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.دقایقی بعد سیمی فرصت داشت بازی را به تساوی بکشاند، اما ضربه والی و خطرناک او راهی به دروازه اینتر نیافت.

 

اما در دقیقه 93 و روی پاس مارسلو بروزوویچ این اشرف حکیمی بود که با ضربه ای تماشایی از بین پاهای دروازه بان کروتونه موفق به گلزنی شد تا اینتر در این دیدار 0-2 پیروز شود.

دیدگاه‌ها