کد خبر : 1752868 | 11 اردیبهشت 1400 ساعت 22:54 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

چلسی 2 - 0 فولام؛ آماده استقبال از رئال مادرید

چلسی موفق شد با دبل کای هاورتز با دو گل فولام را مغلوب بکند.

چلسی 2 - 0 فولام؛ آماده استقبال از رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه دیدار حساس برگشت برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان، چلسی در خانه خود 0-2 فولام را شکست داد تا جایگاه چهارمی خود را در جدول لیگ برتر حفظ بکند.

 

تیم مهمان بازی را بهتر آغاز کرد در همان دقایق ابتدایی و روی اشتباه کای هاورتز بود که فولام فرصت خوبی برای زدن گل اول داشت، اما رابینسون با عکس العمل خوب ادواردو مندی همراه شد.

 

اما این چلسی بود که در دقیقه 10 به گل رسید. پاس بلند مدافعان چلسی با کنترل زیبا و پاس خوب میسون مونت به کای هاورتز در محوطه همراه شد و این هافبک آلمانی موفق شد دروازه فولام را باز بکند.

 

1597041

 

در دقیقه 23 روی ریباند یک موقعیت ایستگاهی ضربه لوکمن فاصله ای تا جای گرفتن در سمت چپ دروازه چلسی نداشت، اما مندی به خوبی موفق شد دروازه تیمش را نجات بدهد.

 

در اواخر نیمه اول و با فرار تند و تیز تیمو ورنر و پاس تماشایی او بود که تیم چلسی فاصله ای تا زدن گل دوم نداشت، اما آرئولا به خوبی در مقابل حکیم زیاش ایستادگی کرد.

 

در لحظات پایانی نیمه اول ضربه آینا از گوشه محوطه بعد از برخورد به بازیکنان چلسی و تغییر مسیر فاصله ای تا ورود به دروازه چلسی نداشت، اما مندی به زیبایی توپ را مهار کرد تا چلسی با برتری 0-1 راهی رختکن بشود.

 

1597039

 

چلسی نیمه دوم را نیز بهتر آغاز کرد و خیلی زود به گل دوم هم دست یافت. روی پاس عمقی و تماشایی تیمو ورنر بود که هموطنش هاورتز با دروازه فولام تک به تک شده و با ضربه ای زمینی موفق به ثبت دبل شد.

 

در دقیقه 64 آنگوئیسا با حرکتی تماشایی می توانست موقعیتی برای کم کردن اختلاف برای فولام ایجاد کند، اما در نهایت ارسال او توسط ریس دور شد. دقایقی بعد این بار کای هاورتز با حرکت از سمت راست می توانست در شش قدم تیمو ورنر را صاحب موقعیت گلزنی بکند، اما آلفونسو آرئولا اجازه رخ دادن این اتفاق را نداد. در ادامه تلاش دو تیم برای گلزنی بی نتیجه ماند و چلسی موفق شد با دو گل فولام را مغلوب بکند.

دیدگاه‌ها