کد خبر : 1752893 | 12 اردیبهشت 1400 ساعت 09:50 | 116K بازدید | 31 دیدگاه

با جذب یک مربی مشهور پرتغالی

نقشه‌های بزرگ الهلال برای رویارویی با استقلال

رسانه های عربستانی از قطعی شدن حضور ژوزه مورایس در الهلال خبر می دهند و باشگاه سعودی برای حضور او در عربستان، یک هواپیمای شخصی اعزام کرده است.

نقشه‌های بزرگ الهلال برای رویارویی با استقلال
به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه روز گذشته عنوان شد که باشگاه الهلال برای تقویت نیمکت خود به دنبال جذب ژرژ ژسوس سرمربی بنفیکاست، اما مدیران این باشگاه با تغییر تصمیم خود، در پی حضور ژوزه مورایس سرمربی 55 ساله و پرتغالی در باشگاه خود هستند.

روزنامه الریاضیة عربستان نوشته است که مدیران الهلال به دنبال تسریع حضور این مربی در عربستان هستند تا قرارداد خود را به صورت رسمی با این سرمربی به امضا برسانند و حتی جهت انجام این کار، یک هواپیمای شخصی نیز در اختیار مورایس قرار داده اند.
 
1597129

ژوزه مورایس که در طول دوران مربیگری خود بیشتر به عنوان دستیار سپری کرده است، در 21 باشگاه مختلف حضور داشته که نقطه عطف دوران مربیگری او، حضور در کنار ژوزه مورینیو به عنوان دستیار بوده است. مورایس در سه گانه تاریخی اینترمیلان در سال 2010 در کنار آقای خاص بود و با او به رئال مادرید و چلسی نیز رفت و تجربه کار در این دو باشگاه بزرگ اروپایی را دارد.

مورایس که در سال 2019 به عنوان سرمربی چونبوک موتورز انتخاب شد، با این تیم دو عنوان قهرمانی پیاپی در لیگ کره جنوبی و یک قهرمانی در جام حذفی را کسب کرد. مورایس همچنین سابقه حضور در فوتبال عربستان را نیز در کارنامه دارد و با الشباب قهرمان سوپرکاپ عربستان شد.
 
1597130

روزنامه الریاضیة نوشته است که قرارداد مورایس و الهلال به مدت  2ماه خواهد بود و پس از پایان لیگ حرفه ای عربستان، در صورت رضایت طرفین، این قرارداد امضا خواهد شد. پیش بینی می شود این مربی پرتغالی در دیدار حساس مقابل تیم سابقش یعنی الشباب در روز جمعه بر روی نیمکت الهلال بنشیند. 

در صورتی که قرارداد این سرمربی پرآوازه تمدید شود، او در بازی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل استقلال قرار خواهد گرفت و الهلال را هدایت می کند. دیداری که در دهه آخر شهریور برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها