کد خبر : 1753028 | 12 اردیبهشت 1400 ساعت 19:31 | 6.3K بازدید | 1 دیدگاه

نیوکاسل ۰-۲ آرسنال؛ برد روحیه‌بخش برای توپچی ها

آرسنال با ارائه یک نمایش برتر و با نتیجه 2-0 نیوکاسل را شکست داد.

نیوکاسل ۰-۲ آرسنال؛ برد روحیه‌بخش برای توپچی ها

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امروز از سری مسابقات هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس مهمان نیوکاسل بود که در پایان این مسابقه با نتیجه 2-0 به سود توپچی ها پایان یافت.

 

آرسنال کار را طوفانی آغاز کرد و توانست در همان لحظات ابتدایی بازی به گل اول دست پیدا کند. در دقیقه 5 بعد از یک کش و قوس توپ به محمد الننی رسید و این بازیکن نیز موفق شد با یک ضربه روی پا و دقیق دروازه نیوکاسل را باز کند تا نتیجه 1-0 شود.

 

 

1597340

 

 

در دقیقه 18 نیوکاسل می‌توانست روی یک کار تیمی خوب به گل تساوی دست پیدا کند اما واکنش بهتر دروازه‌بان استرالیایی توپچی‌های یعنی متن رایان مانع از رقم خوردن این اتفاق شد.

 

در ادامه نیمه اول آرسنال چند حمله روی دروازه نیوکاسل ترتیب داد اما هیچ کدام از آنها منجر به گل نشد تا دو تیم با همان نتیجه 1-0 به سود شاگردان میکل آرتتا راهی رختکن شوند.

 

 

1597342

 

1597345

 

 

نیمه دوم مسابقه با بدشانسی آرسنال آغاز شد چرا که مدافع برزیلی این تیم یعنی داوید لوئیز دچار مصدومیت شد تا زمین مسابقه را ترک کند و جای خود را به کالوم چمبرز بدهد. به نظر می رسید مصدومیت لوئیز از ناحیه همسترینگ باشد.

 

آرسنال در دقیقه 66 گل دوم را هم وارد دروازه نیوکاسل کرد. ارسال گابریل مارتینلی به دهانه دروازه با ضربه تمام کننده پیر امریک اوبامیانگ همراه شد تا آرسنال فاصله را به دو گل افزایش دهد.

 

 

1597344

 

 

در ادامه نیز آرسنال توپ و میدان را کنترل کرد تا با همان دو گل به پیروزی دست پیدا کند و به سه امتیاز مهم و روحیه بخش دست پیدا کرده و تا حدودی شرایط خود را بهبود ببخشد.

دیدگاه‌ها