کد خبر : 1753043 | 12 اردیبهشت 1400 ساعت 20:46 | 61.2K بازدید | 9 دیدگاه

دستگیری خلیل زاده تکذیب شد

باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای، خبر دستگیری اسماعیل خلیل زاده رئیس هیئت مدیره این باشگاه را تکذیب کرد.

دستگیری خلیل زاده تکذیب شد

به گزارش "ورزش سه"، از روز گذشته شایعات زیادی درخصوص دستگیری اسماعیل خلیل زاده، رئیس هیئت مدیره استقلال که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا تحت درمان است، در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شد که این خبر به صورت غیررسمی تکذیب شد.


اما عصر امروز خبر دستگیری خلیل زاده یکبار دیگر توسط چندین رسانه و کانال های تلگرامی منتشر شد و این مسئله در حالی بود که ساعتی پیش از منتشر شدن دوباره این خبر، خلیل زاده با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامش، به صعود استقلال در آسیا و بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه واکنش نشان داده بود و حتی فرهاد مجیدی نیز با قرار دادن یک استوری در اینستاگرام، برای خلیل زاده آرزوی سلامتی کرده بود.


انتشار وسیع خبر دستگیری رئیس هیئت مدیره آبی پوشان، رسانه رسمی باشگاه را مجبور به ارائه بیانیه و واکنش به این خبر کرد. در متنی که توسط کانال رسمی باشگاه منتشر شده، آمده است: در روزهای گذشته اخبار کذبی در خصوص اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در فضای مجازی منتشر شده که اخبار فوق به این وسیله تکذیب می‌شود.


در پایان این بیانیه نیز ذکر شده است: گفتنی است اسماعیل خلیل زاده به دلیل ابتلا به کرونا در قرنطینه بوده و ظرف دو سه روز آینده و پس از منفی شدن تست کرونایش به فعالیت‌های خود به صورت حضوری در باشگاه استقلال ادامه می‌دهد.

دیدگاه‌ها